![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb net vandaag heb een nieuwe computer - was erg blij met mijn laptop draait XP, maar het scherm overleed en het was niet de moeite waard vaststelling dus nu een nieuwe pc met Vista, die ik heb geen ervaring met. Ik heb een Creative Zen Micro 6g en ik wil Creative Media Source gebruik met dat - ik kan het niet krijgen geladen. Geprobeerd te installeren een paar keer en het gewoon niet erkent de speler. Ik ben niet aangesloten op het internet op de nieuwe nog niet erkennen, omdat het gewoon mijn modem, en ik ben ook problemen met mijn digitale camera. Ik heb niet eens geprobeerd de printer nog niet. Heeft iemand tips? Ik heb geen zin het kopen van alle nieuwe randapparatuur als ik niet wil of ze nodig hebben, en ik ben geneigd alleen naar de bloedige computer terug te nemen en proberen om iets met XP te krijgen. Bedankt Blackbird |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom op Vista ... : p
Ik denk dat uw camera en de printer moeten werken met de Vista vooraf geïnstalleerde stuurprogramma's, plug ze gewoon in en zien. Zoals voor de MP3-speler bezoek Creatives website kan de speler installeren met Vistas incl. drivers en kunt u dan in staat zijn om nummers handmatig toevoegen, maar als je de Creative Media Source-software te gebruiken moet u een bijgewerkte versie. Hetzelfde geldt voor de modem drivers, of probeer bellen met uw internetprovider voor de nieuwe drivers op cd te krijgen, kunt u vervolgens sorteren de andere driver / software problemen via de websites van de fabrikanten na. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| De modem is een oude en ik heb al gekeken naar dat - geen bijgewerkte stuurprogramma's besteld, dus ik heb een nieuwe van mijn ISP - niet erg over, omdat, zoals ik al zei, het was toch oud en moest vervangen . Ik ben vrij zeker dat de camera goed worden zodra ik ben aangesloten op het internet en kunt zoeken naar drivers omdat het slechts een paar maanden oud. De MP3-speler ben ik niet zo zeker van. Ik heb op de website van creatieven en ik kan niets vinden, hoewel ik toegeven dat ik ben niet de meest Savy van mensen. Als ik het internet gaan op de nieuwe pc zal zij in staat om het internet voor nieuwe drivers voor mij zoeken? MP3-speler is dan 18 maanden oud en creatieve ondersteuning is minimaal nu. Thanks so much voor het beantwoorden - dit is zeer frustrerend! B |
|
| |||
| |||
| Het eerste ding is om het internet te gaan, het maakt de vaststelling van de andere problemen veel gemakkelijker. Wat de MP3-speler, als het alleen zal werken met Creatives software dan, tenzij zij een driver release / software vast te stellen het probleem dat u vastzit. De kans is groot als het 18 maanden oud die zij hebben geen enkel belang bij te doen, Vista compatibiliteitsproblemen zijn een 'Heb nieuwe hardware te kopen om verder de IT-sector' geld spinner, is elk bedrijf verzilveren inch |
|
| |||
| |||
| Er is geen kwaad in slechts inpluggen deze apparaten in en kijken of Vista ondersteunt hen uit de doos, als zij weigeren om online te gaan naar de websites van fabrikanten, als je nog een bakstenen muur vervanging van het punt hit werk. ![]() Toen ik een upgrade moest ik mijn printer, digitale camera en geluidskaart veranderen. |
|
| |||
| |||
| Nee - alleen maar probeerde ze in te pluggen, en niets. Ik veronderstel dat het is mijn eigen schuld niet te doen voor mijn onderzoek eerste, maar ik ben echt gehackt uit - en ik betwijfel of ik ga geen vreugde uit te komen Creative - al hun forum oplossingen voor compatibiliteitsproblemen zijn voor veel nieuwere hardware dan de mijne. Als ik de computer terug naar de fabrieksinstellingen en vak het op zullen ze terug nemen, denk je? Ik ben helemaal niet blij mee, en ik zou liever een meer fundamentele model dat ik kon mijn randapparatuur op. B |
|
| |||
| |||
| Terugkerende zou te worden aan de onderneming die u gekocht uit, als het is gebruikt en is niet defect dan zou ik niet houd uw adem. Zoals voor het krijgen van een oudere machine zou je op de tweede hand als XP niet wordt verkocht op nieuwe machines meer te gaan (of ze zijn moeilijk te vinden). Een mogelijke oplossing zou zijn om XP te kopen voor 60 oneven quid en het op de nieuwe machine, maar als je niet kunt doen zij dit zelf zou waarschijnlijk goedkoper om de MP3-speler te vervangen, enz. Sorry dat het barer van al dit slecht nieuws. :) |
|
| |||
| |||
| Ik had een gevoel dat je zouden gaan om te zeggen dat - laptop is op zijn weg naar buiten voor een tijdje, en ik heb niet echt wil vista omdat ik het gevoel had dit zou kunnen gebeuren. Ik kon het niet vinden vinden van een nieuwe machine met XP erop overal. Oplossing voor het moment is het uitvoeren van de uitgeput laptop met nieuwe monitor voor internet en MP3 - veel te wisselen over met kabels, maar het zal doen tot ik de nieuwe modem draait en te beslissen of ik wil de MP3-upgrade. Nogmaals bedankt voor al je hulp. Off topic - maar net af of je wist van alle artikelen over de tv-tuner? Ik heb een paar van leads, maar geen idee wat te doen met hen. Ik hoef niet te situeren op de computer in de buurt van een televisie Ariel do I? Ik ben in de veronderstelling dat halen iets op keer krijg ik het intenet gaan? |
|
| |||
| |||
| Een pc-tv-tuner werkt ongeveer hetzelfde normale men doet. Met een draagbare Ariel op analoge krijg je een aantal kanalen, de meeste zullen worden slechte kwaliteit. Indien het een digitale tuner dan moet je een goede woning Ariel. |
|
| |||
| |||
| Thanks again mate, je hebt groot geweest. B |