![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har akkurat i dag fått en ny datamaskin - ble veldig fornøyd med meg bærbar PC som kjører XP, men skjermen døde og det var ikke verdt å fikse, så nå har en ny PC som kjører Vista, som jeg har ingen erfaring med. Jeg har en Creative Zen Micro 6g og jeg liker å bruke Creative Media Source med det - jeg kan ikke få det lastet opp. Prøvde å installere det et par ganger, og det bare ikke gjenkjenner spilleren. Jeg er ikke koblet til internett på nytt ennå fordi den wont anerkjenne modemet, og jeg også har problemer med det digitale kameraet. Jeg har ikke engang prøvd skriveren ennå. Har noen noen tips? Jeg har ikke lyst å kjøpe helt nye enheter når jeg ikke ønsker eller trenger dem, og jeg er tilbøyelig bare å ta den blodige maskinen tilbake og prøve å få noe med XP. Takk Blackbird |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til Vista ... : p
Jeg tror kameraet og skriveren skal fungere med Vista pre-installert drivere, bare å plugge dem inn og se. Som for MP3-spilleren besøker Reklamer nettsted, kan spilleren installere med Vistas inkluderte drivere, og du kan da kunne legge til sanger manuelt, men hvis du vil bruke Creative Media Source programvare du trenger en oppdatert versjon. Samme for Modemdrivere, eller prøv å ringe din ISP for å få nye drivere på CD, kan du deretter sortere de andre driver / programvare spørsmål via produsenter nettsteder etter. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Modemet er en gammel og jeg har allerede sett på det - ikke oppdaterte drivere så jeg har bestilt en ny en fra min ISP - ikke tankene om det, da, som jeg sa, det var allikevel gammel og trengte å erstatte . Jeg er ganske sikker på at kameraet vil bli bra når jeg koblet til internett og kan søke etter drivere fordi bare et par måneder gammel. MP3-spilleren jeg ikke så sikker på. Jeg har vært på reklamer nettsted og jeg kan ikke finne noe, selv om jeg innrømme at jeg ikke er den mest Savy av mennesker. Når jeg får internett går på ny PC vil det være i stand til å søke på internett etter nye drivere for meg? MP3-spiller er over 18 måneder gammel og kreativ støtte er minimal nå. Takk så mye for å svare - dette er veldig frustrerende! B |
|
| |||
| |||
| Første er å få Internett går, gjør det innfesting av andre problemer mye lettere. Som for MP3-spilleren, hvis det vil bare virke med Reklamer programvaren, med mindre de slipper en driver / programvare for å løse problemet du står fast. Sjansene er om det er 18 måneder gamle de har ingen interesse i å gjøre det, Vista kompatibilitetsproblemer er Have a 'til å kjøpe ny maskinvare for å fremme IT-bransjen penger spinner, er hvert selskap løse i. |
|
| |||
| |||
| Det er ingen skade på bare koble disse enhetene i og se om Vista støtter dem ut av boksen, hvis de nekter å jobbe gå online til produserer nettsider, hvis du fortsatt treffe en murvegg erstatte elementet. ![]() Da jeg oppgraderte jeg måtte endre min skriver, digitalkamera og lydkort. |
|
| |||
| |||
| Nei - prøvde bare å plugge dem også, og ingenting. Det er vel min egen skyld, ikke gjør min research først, men jeg er veldig hacket av - og jeg tviler på jeg kommer til å få noen glede ut av Creative - alle deres forum reparasjoner for kompatibilitetsproblemer er for mye nyere maskinvare enn min. Hvis jeg returnere datamaskinen til fabrikkinnstillinger og esken den opp vil de ta det tilbake, tror du? Jeg er slett ikke fornøyd med det, og jeg vil heller ha en mer grunnleggende modell som jeg kunne bruke min eksterne enheter på. B |
|
| |||
| |||
| Retur det ville være opp til selskapet du kjøpte den fra, hvis det har vært brukt og er ikke feil så ville jeg ikke hold pusten. Som for å få en eldre maskin du måtte gå andre hånden som XP ikke er solgt på nye maskiner lenger (eller de er vanskelig å finne). En mulig løsning ville være å kjøpe XP til 60 ulike skrå og legg den på den nye maskinen, men hvis du ikke kan gjøre dette selv det trolig ville være billigere å erstatte MP3-spiller etc. Beklager å være barer av alt dette dårlige nyheter. :) |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en følelse du skulle si det - bærbar PC har vært på vei ut for en stund, og det gjorde jeg egentlig ikke vil ha vista fordi jeg hadde en følelse av dette kunne skje. Jeg kunne ikke finne en ny maskin med XP på den med overalt. Løsning for tiden har vært å kjøre knackered laptop med ny skjerm for Internett og MP3 - masse bytte om med kabler, men det vil gjøre før jeg det nye modemet svinger opp og jeg bestemmer meg hvis jeg vil oppgradere MP3. Takk for hjelpen. Off topic - men bare lurte på om dere visste om noen artikler om TV-tuner? Jeg har et par potensielle kunder, men aner ikke hva de skal gjøre med dem. Jeg trenger ikke å situate maskinen i nærheten av en TV Ariel gjør jeg? Jeg antar det vil ta seg noe opp når jeg får intenet hen? |
|
| |||
| |||
| En PC TV-tuner virker mye det samme en normal man gjør. Med en bærbar Ariel på analoge du vil få noen kanaler, de fleste vil være dårlig kvalitet. Hvis en digital tuner så du trenger et ordentlig hus Ariel. |
|
| |||
| |||
| Thanks again make, du har vært stor. B |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor god er Windows 7? Vil det ha noen problemer fra Vista eller XP? | Theresonly1 | Windows-operativsystemer | 4 | 22 april 2009 01:03 |
| Vista 32 og 64 spill kompatibilitet liste - Medlem støttes | cheesepuff | PC & Console Gaming | 32 | 26. sep 2008 12:31 |
| Vista-problemer | antbann | Windows-operativsystemer | 4 | 31 mars 2008 04:38 |
| Kompatibiliteten til Clubbox med Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15 februar 2008 05:53 |
| Thread Tools | |
| |