![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan får du igen formatere et drev, der indeholder Vista som OP system?? Så når jeg prøver det plejer lad mig, fordi den siger, at det indeholder OP system. Årsagen er, jeg ønsker en ren tørre så jeg kan begynde igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du starter op af OS install disken vil du have mulighed for at gøre det derefter.
| |||
| |||
| Men selv når jeg følg instruktionerne såsom ..... installere disken derefter genstarte pc ...... det plejer re-boot fra disken, og i enhver anden form for re-installation er der ingen mulighed for at re-format noget . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, så når du starter op bør der være et par fede bits skriftligt til botom af skærmen, en vil sige, trykke på "denne nøgle" for at vælge boot op enhed (jeg tror det kunne være F8, men det kan også være F12 ) og derefter fra, at du kan vælge at starte fra cd, så bør det være temmelig ligetil.
| |||
| |||
| Korrekt der er F2 og F12 og på begge menu's hele vejen gennem dem det ikke sige noget overalt omkring re-formatering eller starte op fra CD / DVD etc. ............ gør mit hoved i været på det fra omkring 4:00 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk | eddyjack | Drives & flytbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drives & flytbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Hvordan kan jeg formatere et drev med Linux på det? | Christian | General Software Chat | 1 | 21. nov 2008 09:47 |
| Disk I Drive F er ikke formateret Vil du Format det nu? | parabol | Drives & flytbare medier | 3 | 25th Dec 2007 08:45 |
| Sådan formateres en Primær Harddisk | malaz | Windows-operativsystemer | 1 | 18. sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |