![]() |
|
| |||
| |||
| Hoe denkt u opnieuw formatteren van een schijf met Vista als het OP-systeem? Zoals wanneer ik probeer het gewoon laat me omdat hij zegt dat de OP-systeem. Reden is dat ik wil een schoon vegen dus ik kan opnieuw beginnen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je opstart van het besturingssysteem installeren schijf hebt u de mogelijkheid om dit te doen dan.
| |||
| |||
| Maar zelfs toen ik volg de instructies zoals ..... installeren schijf vervolgens opnieuw pct ...... it wont opnieuw opstarten van de schijf en in welke andere vorm van re-installatie is er geen optie voor het opnieuw formatteren iets . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, dus als je opstart moet er een paar moedige stukjes schrijven op het botom van het scherm, een zal zeggen op "deze sleutel" te kiezen opstarten apparaat (ik denk dat het misschien F8, maar het kan ook worden F12 ) en vervolgens uit dat u kunt kiezen voor opstarten vanaf cd, dan moet het vrij eenvoudig.
| |||
| |||
| Correcte er F2 en F12 en op beide menu's helemaal door hen dit niet zeggen dat alles overal over opnieuw formatteren of opstarten vanaf CD / DVD enz. ............ doe mijn hoofd in zijn op het uit over 4.00pm |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Instructies over het formaat een nieuwe harde schijf | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Format een externe harde schijf | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Hoe kan ik formaat een station met Linux op? | Christian | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 21 nov 2008 09:47 |
| Schijf in station F is niet geformatteerd Do You Want To Formaat kopen? | schotel | Drives & Removable Media | 3 | 25 dec 2007 08:45 |
| Hoe te Formaat een Primary Hard Drive | malaz | Windows besturingssystemen | 1 | 18e sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |