![]() |
|
| |||
| |||
| Hur du formaterar en enhet som innehåller Vista som OP system? Som när jag försöker det brukar låta mig eftersom den säger att den innehåller OP system. Anledningen är jag vill ha en ren torka så jag kan börja igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du startar upp i OS installera skiva kommer du få möjligheten att göra det då.
| |||
| |||
| Men även när jag följer anvisningarna som ..... installera skivan starta st ...... det brukar re-boot på skivan och i någon annan typ av ominstallation finns det ingen möjlighet att på nytt format något . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, så när du startar upp det bör finnas några djärva bitar att skriva på botom på skärmen, en kommer att säga trycker på "denna nyckel" för att välja starta upp enheten (jag tror det kan vara F8, men det kan också vara F12 ) sedan från att du kan välja att starta från en cd, så det bör vara ganska rakt framåt.
| |||
| |||
| Rätt finns F2 och F12 och på båda menyn: s hela vägen igenom dem man inte säga någonting någonstans om ny formatering eller starta från CD / DVD osv ............ gör mitt huvud i varit den från cirka 4:00 |