mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista Driving Me Mad .......... efter blot 1 time !!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 18. april 2009, 16:08
Donor-Gruppen

Default Vista Driving Me Mad .......... efter blot 1 time !!!!!!

Hi Guys,
blive tosset her.
Har lige fået en ny bærbar computer, der fulgte med Vista Home Premium.
Dette er min første erfaring med Vista .................. andit ikke at gå for godt.
Lige har indlæst nogle anti-virus og anti spyware programmer og efter at have kørt Spybot S & D har identificeret 12 poster under banneret PartnerBHO.
Det vil ikke LET ME FIX UDVALGTE PROBLEMER!
A) Jeg er ikke den administrator. Jeg er. IT'S MY Laptop & ingen anden har rørt &
B) De associerede filer er stadig i brug (i hukommelsen).

Hvad sker der?? Det er kun været ude af kassen for en time.
Alle de bedste,

Slim.
Old 18. april 2009, 21:14
Donor-Gruppen

Højreklik på Spybot og vælg: "Kør som administrator" og se, om det vil lade dig ordne det. Men jeg vil foreslå, at bede om Virus del af dette forum og høre fra en af de eksperter, før du sletter den.

Vista er et godt program, vil du dog have nogle problemer lære at gøre nogle ting, som de har ændret sig fra den måde XP arbejdstimer.
Old 19. april 2009, 00:07
Ny Medlem Gruppen

havde samme problem, prøv dette
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Old 19. april 2009, 01:42
Donor-Gruppen

Takket Bubba,
men er der en metode til mig selv som administrator 'globalt'?
Jeg tænker over hele min laptop, snarere end individuelle programmer.

Slim.
Old 19. april 2009, 03:08
Donor-Gruppen

Ja der er i Kontrolpanel, jeg kontakter dig finde det selv, for hvis du lige har fået det er der en million og en ting du ønsker at tilpasse.

Jeg vil finde den alligevel men så hvis du ikke kan få det jeg kan pege dig i den rigtige retning
EDIT:
Faktisk er jeg tror jeg at blive forvirret. Du kan deaktivere UAC i brugerkonti, Thats de irriterende blå vinduer.

Men jeg tror ikke, kan du stoppe den gule administrator dem .. de er ikke fælles om, er det kun for programmer at dykke dybt i system filer.
Old 19. april 2009, 10:38
Donor-Gruppen

Følg dette link og se om det er, hvad du leder efter slimtråde: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Brugerkonti

Der er en "skjult" admin-konto i Vista, dette selvstudium fortæller dig, hvordan man kommer til det ........
Old 19. april 2009, 11:40
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af oddjob View Post
Fulgt linket & sorteret problemet,
tak for din hjælp, alle jer,
Slim.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE6 køre mig gal! lukeshep Web Design, Hosting & SEO 3 6. maj 2009 09:41
Hvad er alles kørsel CallumUK Off Topic Discussion 6 13 marts 2008 12:01
Contextadvisor - pop op køre mig gal christine154 Virus, Spyware & Sikkerhed 22 23 februar 2008 16:33
ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp harriet40 Multimedia & Codecs 2 28 november 2007 04:18
Hjælp venligst den drivende mig gal Timbo General Hardware Chat 17 24 november 2007 15:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.