![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, blive tosset her. Har lige fået en ny bærbar computer, der fulgte med Vista Home Premium. Dette er min første erfaring med Vista .................. andit ikke at gå for godt. Lige har indlæst nogle anti-virus og anti spyware programmer og efter at have kørt Spybot S & D har identificeret 12 poster under banneret PartnerBHO. Det vil ikke LET ME FIX UDVALGTE PROBLEMER! A) Jeg er ikke den administrator. Jeg er. IT'S MY Laptop & ingen anden har rørt & B) De associerede filer er stadig i brug (i hukommelsen). Hvad sker der?? Det er kun været ude af kassen for en time. Alle de bedste, Slim. |
|
| |||
| |||
| Højreklik på Spybot og vælg: "Kør som administrator" og se, om det vil lade dig ordne det. Men jeg vil foreslå, at bede om Virus del af dette forum og høre fra en af de eksperter, før du sletter den. Vista er et godt program, vil du dog have nogle problemer lære at gøre nogle ting, som de har ændret sig fra den måde XP arbejdstimer. |
|
| |||
| |||
| havde samme problem, prøv dette http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70 |
|
| |||
| |||
| Takket Bubba, men er der en metode til mig selv som administrator 'globalt'? Jeg tænker over hele min laptop, snarere end individuelle programmer. Slim. |
|
| |||
| |||
| Ja der er i Kontrolpanel, jeg kontakter dig finde det selv, for hvis du lige har fået det er der en million og en ting du ønsker at tilpasse. Jeg vil finde den alligevel men så hvis du ikke kan få det jeg kan pege dig i den rigtige retning ![]() EDIT: Faktisk er jeg tror jeg at blive forvirret. Du kan deaktivere UAC i brugerkonti, Thats de irriterende blå vinduer. Men jeg tror ikke, kan du stoppe den gule administrator dem .. de er ikke fælles om, er det kun for programmer at dykke dybt i system filer.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Følg dette link og se om det er, hvad du leder efter slimtråde: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Brugerkonti Der er en "skjult" admin-konto i Vista, dette selvstudium fortæller dig, hvordan man kommer til det ........ |
|
| |||
| |||
| Citat:
tak for din hjælp, alle jer, Slim. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE6 køre mig gal! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6. maj 2009 09:41 |
| Hvad er alles kørsel | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13 marts 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop op køre mig gal | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 november 2007 04:18 |
| Hjælp venligst den drivende mig gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 november 2007 15:12 |
| Thread Tools | |
| |