vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vista Ajaminen Me Mad .......... JÄLKEEN VAIN 1 HOUR !!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 18 huhtikuu 2009, 16:08
Rahoittajien ryhmän

Hi Guys,
tulossa hulluksi täällä.
On juuri saanut uuden kannettavan tietokoneen mukana tulleesta Vista Home Premium.
Tämä on minun ensimmäinen kokemus Vista .................. andit ei menee liian hyvin.
Juuri ladattu joitakin anti-virus ja anti spyware ohjelmia ja ajamisen jälkeen Spybot S & D on tunnistettu 12 entries nojalla bannerissa PartnerBHO.
Se ei LET ME Korjaus VALIKOITUJA ONGELMIA!
A) En ole järjestelmänvalvoja. Minä olen. It's My Laptop & kukaan muu on koskettanut se &
B) liittyvät tiedostot ovat edelleen käytössä (muistissa).

Mikä on vialla? Se on vain ollut pois ruutuun yhden tunnin ajan.
Kaikkea hyvää,

Liman.
Old 18 huhtikuu 2009, 21:14
Rahoittajien ryhmän

Napsauta hiiren kakkospainikkeella Spybot ja valitse: "Suorita järjestelmänvalvojana" ja katso, että voit korjata sen. Haluaisin kuitenkin kannattaa kysyä annetun Virus osa tämän foorumin ja kuulla yksi niistä, ennen kuin poistat sen.

Vista on hyvä, sinun on kuitenkin joitakin ongelmia oppimisen miten jotkut asiat sellaisina kuin ne ovat muuttuneet siitä, miten XP toiminut.
Old 19 huhtikuu 2009, 00:07
Uusi Jäsen

oli sama ongelma, kokeile tätä
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Old 19 huhtikuu 2009, 01:42
Rahoittajien ryhmän

Kiitos Bubba,
mutta on olemassa tapa, jossa itse järjestelmänvalvojana "maailmanlaajuisesti"?
Tarkoitan yli minun koko kannettava tietokone, pikemminkin kuin yksittäisiä ohjelmia.

Liman.
Old 19 huhtikuu 2009, 03:08
Rahoittajien ryhmän

Joo on Ohjauspaneelin, I'll voit etsiä sitä vaikka sillä jos olet juuri siellä on miljoona ja yksi asiaa sinun kannattaa muokata.

I'll find it anyway vaikka niin, jos et voi saada sen voin kohta sinua oikeaan suuntaan
EDIT:
Itse olen sitä mieltä Saan sekoittaa. Voit poistaa Käyttäjätilien valvontaa käyttäjien tilejä, thats valitettava sininen ikkunat.

En kuitenkaan usko, voit lopettaa keltainen ylläpitäjä ne .. he eivät Määrittämätön vaikka se on vain ohjelmia, jotka kaivaa syvälle järjestelmän tiedostot.
Old 19 huhtikuu 2009, 10:38
Rahoittajien ryhmän

Seuraa tätä linkkiä ja katso jos se mitä etsit liman: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Käyttäjätilit

On "piilotettu" admin huomioon Vista, tämä opetusohjelma kertoo sinulle, miten saat sen ........
Old 19 huhtikuu 2009, 11:40
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by oddjob View Post
Seuraa linkkiä & LAJITTELE ongelmaa,
kiitos apua, kaikki te,
Liman.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.