![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, tulossa hulluksi täällä. On juuri saanut uuden kannettavan tietokoneen mukana tulleesta Vista Home Premium. Tämä on minun ensimmäinen kokemus Vista .................. andit ei menee liian hyvin. Juuri ladattu joitakin anti-virus ja anti spyware ohjelmia ja ajamisen jälkeen Spybot S & D on tunnistettu 12 entries nojalla bannerissa PartnerBHO. Se ei LET ME Korjaus VALIKOITUJA ONGELMIA! A) En ole järjestelmänvalvoja. Minä olen. It's My Laptop & kukaan muu on koskettanut se & B) liittyvät tiedostot ovat edelleen käytössä (muistissa). Mikä on vialla? Se on vain ollut pois ruutuun yhden tunnin ajan. Kaikkea hyvää, Liman. |
|
| |||
| |||
| Napsauta hiiren kakkospainikkeella Spybot ja valitse: "Suorita järjestelmänvalvojana" ja katso, että voit korjata sen. Haluaisin kuitenkin kannattaa kysyä annetun Virus osa tämän foorumin ja kuulla yksi niistä, ennen kuin poistat sen. Vista on hyvä, sinun on kuitenkin joitakin ongelmia oppimisen miten jotkut asiat sellaisina kuin ne ovat muuttuneet siitä, miten XP toiminut. |
|
| |||
| |||
| oli sama ongelma, kokeile tätä http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70 |
|
| |||
| |||
| Kiitos Bubba, mutta on olemassa tapa, jossa itse järjestelmänvalvojana "maailmanlaajuisesti"? Tarkoitan yli minun koko kannettava tietokone, pikemminkin kuin yksittäisiä ohjelmia. Liman. |
|
| |||
| |||
| Joo on Ohjauspaneelin, I'll voit etsiä sitä vaikka sillä jos olet juuri siellä on miljoona ja yksi asiaa sinun kannattaa muokata. I'll find it anyway vaikka niin, jos et voi saada sen voin kohta sinua oikeaan suuntaan ![]() EDIT: Itse olen sitä mieltä Saan sekoittaa. Voit poistaa Käyttäjätilien valvontaa käyttäjien tilejä, thats valitettava sininen ikkunat. En kuitenkaan usko, voit lopettaa keltainen ylläpitäjä ne .. he eivät Määrittämätön vaikka se on vain ohjelmia, jotka kaivaa syvälle järjestelmän tiedostot. |
|
| |||
| |||
| Seuraa tätä linkkiä ja katso jos se mitä etsit liman: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Käyttäjätilit On "piilotettu" admin huomioon Vista, tämä opetusohjelma kertoo sinulle, miten saat sen ........ |
|
| |||
| |||
| Quote:
kiitos apua, kaikki te, Liman. |