mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista Driving Me Mad .......... na slechts 1 UUR !!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 18 apr 2009, 16:08
Donor Groep

Hi guys,
gek hier.
Heb net een nieuwe laptop die met Vista Home Premium.
Dit is mijn eerste ervaring met Vista .................. andit het niet al te goed.
Zojuist geladen sommige anti-virus & anti spyware programma's en na het uitvoeren van Spybot S & D heeft 12 inzendingen onder de vlag van PartnerBHO.
IT laat me niet FIX SELECTED PROBLEMS!
A) Ik ben niet de beheerder. Ik ben. IT'S MY LAPTOP & niemand anders heeft aangeraakt IT &
B) De bijbehorende bestanden zijn nog steeds in gebruik (in het geheugen).

Wat is er gaande? Het is alleen al uit de doos voor een uur.
All the best,

Slijm.
Old 18 apr 2009, 21:14
Donor Groep

Klik met de rechtermuisknop op Spybot en selecteer: "Run as Administrator" en kijk of dat zal u laten repareren. Maar ik zou vragen over de Virus gedeelte van dit forum en horen van een van de deskundigen voor u verwijderen.

Vista is een goed programma, zult u echter wel enkele problemen leren hoe je sommige dingen zoals ze zijn veranderd van de manier waarop XP werkte.
Old 19 apr 2009, 00:07
Nieuw Lid Fractie

had hetzelfde probleem proberen deze
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Old 19 apr 2009, 01:42
Donor Groep

Dankzij Bubba,
maar is er een manier van de instelling zelf als beheerder 'wereldwijd'?
Ik bedoel dan mijn hele laptop, in plaats van individuele programma's.

Slijm.
Old 19 apr 2009, 03:08
Donor Groep

Ja er is in het Configuratiescherm, Ik laat je het maar, want als je net heb het er een miljoen en een dingen die je wilt personaliseren.

Ik vind het sowieso al, dus als je niet kunt krijgen kan ik dat u in de juiste richting
EDIT:
Eigenlijk denk ik Ik krijg verward. U kunt schakelen UAC in user accounts, dat is het vervelende blauwe ramen.

Maar ik denk niet dat je kunt stoppen met de gele beheerder zijn .. ze zijn niet algemeen al, het is alleen voor programma's die duikt diep in systeembestanden.
Old 19 apr 2009, 10:38
Donor Groep

Volg deze link en kijk of het is wat je zoekt slijm: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = User Accounts

Er is een "verborgen" admin account in Vista, deze tutorial vertelt je hoe je hem ........
Old 19 apr 2009, 11:40
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oddjob View Post
had hetzelfde probleem proberen deze
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Volgde op de link & gesorteerd het probleem,
bedankt voor je hulp, u allen,
Slijm.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.