mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista Driving Me Mad .......... Etter bare 1 time !!!!!!

Reply

Thread Tools
Old 18 april 2009, 16:08
Donor Group

Default Vista Driving Me Mad .......... Etter bare 1 time !!!!!!

Hei Fyrene,
går gal her.
Har akkurat fått en ny bærbar PC som kom med Vista Home Premium.
Dette er min første erfaring med Vista .................. andit er ikke for godt.
Har nettopp lastet noen anti-virus og anti spyware programmer og etter å ha kjørt Spybot S & D har identifisert 12 oppføringer under banneret av PartnerBHO.
Det vil ikke la meg HURTIGREPARASJON UTVALGTE PROBLEMER!
B) Jeg er ikke administrator. Jeg er. IT'S MY Laptop og ingen andre har berørt det &
B) Den tilhørende filene er fremdeles i bruk (i minnet).

Hva skjer? Det er bare vært ute av boksen for en time.
Alle de beste,

Slim.
Old 18 april 2009, 21:14
Donor Group

Høyreklikk på Spybot og velg "Kjør som Administrator" og ser om det kan du løse det. Men jeg vil foreslå ber om Virus i dette forumet og høre fra en av ekspertene før du sletter den.

Vista er et godt program, vil du imidlertid ha noen problemer med å lære hvordan du gjør en del ting som de har endret fra måten XP virket.
Old 19 april 2009, 00:07
New Member Group

hadde det samme problemet er å prøve dette
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Old 19 april 2009, 01:42
Donor Group

Takk Bubba,
men er det en måte å sette meg selv som administrator "globalt"?
Jeg mener over hele laptop, i stedet for individuelle programmer.

Slim.
Old 19 april 2009, 03:08
Donor Group

Ja det er i Kontrollpanel, vil jeg la deg finne den selv, fordi hvis du har akkurat det det er en million og en ting du vil tilpasse.

Jeg finner det likevel skjønt så hvis du ikke kan få det jeg kan peke deg i riktig retning
EDIT:
Egentlig tror jeg Jeg blir forvirret. Du kan deaktivere UAC i brukerkontoer, dvs den irriterende blå vinduer.

Men jeg tror ikke du kan stoppe den gule administrator de .. de ikke er felles om, er det bare for programmer som dybden dypt i systemfiler.
Old 19 april 2009, 10:38
Donor Group

Følg denne linken og se om det er det du leter etter slim: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Brukerkontoer

Det er en "skjult" admin-kontoen i Vista, vil denne opplæringen får du vite hvordan du kommer til det ........
Old 19 april 2009, 11:40
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by oddjob View Post
hadde det samme problemet er å prøve dette
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70
Fulgt linken & sortert problemet,
takk for hjelpen, alle dere,
Slim.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE6 driver meg gal! lukeshep Web Design, hosting & SEO 3 6 mai 2009 09:41
Hva er alle kjøring CallumUK Av Emne Diskusjon 6 13 mars 2008 12:01
Contextadvisor - pop up driver meg gal christine154 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 22 23 februar 2008 16:33
ITunes er driver meg gal! Kan du hjelpe harriet40 Multimedia & Kodeker 2 28 nov 2007 04:18
Hjelp vennligst det driver meg gal Timbo General Hardware Chat 17 24 nov 2007 15:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.