![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene, går gal her. Har akkurat fått en ny bærbar PC som kom med Vista Home Premium. Dette er min første erfaring med Vista .................. andit er ikke for godt. Har nettopp lastet noen anti-virus og anti spyware programmer og etter å ha kjørt Spybot S & D har identifisert 12 oppføringer under banneret av PartnerBHO. Det vil ikke la meg HURTIGREPARASJON UTVALGTE PROBLEMER! B) Jeg er ikke administrator. Jeg er. IT'S MY Laptop og ingen andre har berørt det & B) Den tilhørende filene er fremdeles i bruk (i minnet). Hva skjer? Det er bare vært ute av boksen for en time. Alle de beste, Slim. |
|
| |||
| |||
| Høyreklikk på Spybot og velg "Kjør som Administrator" og ser om det kan du løse det. Men jeg vil foreslå ber om Virus i dette forumet og høre fra en av ekspertene før du sletter den. Vista er et godt program, vil du imidlertid ha noen problemer med å lære hvordan du gjør en del ting som de har endret fra måten XP virket. |
|
| |||
| |||
| hadde det samme problemet er å prøve dette http://www.youtube.com/watch?gl=GB&h...&v=0BE5bIrcV70 |
|
| |||
| |||
| Takk Bubba, men er det en måte å sette meg selv som administrator "globalt"? Jeg mener over hele laptop, i stedet for individuelle programmer. Slim. |
|
| |||
| |||
| Ja det er i Kontrollpanel, vil jeg la deg finne den selv, fordi hvis du har akkurat det det er en million og en ting du vil tilpasse. Jeg finner det likevel skjønt så hvis du ikke kan få det jeg kan peke deg i riktig retning ![]() EDIT: Egentlig tror jeg Jeg blir forvirret. Du kan deaktivere UAC i brukerkontoer, dvs den irriterende blå vinduer. Men jeg tror ikke du kan stoppe den gule administrator de .. de ikke er felles om, er det bare for programmer som dybden dypt i systemfiler.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Følg denne linken og se om det er det du leter etter slim: http://www.vistax64.com/tutorials/67567-administrator-account.html?filter [11] = Brukerkontoer Det er en "skjult" admin-kontoen i Vista, vil denne opplæringen får du vite hvordan du kommer til det ........ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
takk for hjelpen, alle dere, Slim. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE6 driver meg gal! | lukeshep | Web Design, hosting & SEO | 3 | 6 mai 2009 09:41 |
| Hva er alle kjøring | CallumUK | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 mars 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop up driver meg gal | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er driver meg gal! Kan du hjelpe | harriet40 | Multimedia & Kodeker | 2 | 28 nov 2007 04:18 |
| Hjelp vennligst det driver meg gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Thread Tools | |
| |