![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så min vista computer styrtede ned så jeg genstartet og nu er det ikke til at starte op (også i fejlsikret tilstand), og det siger jeg skal indsætte min Vista-dvd'en til at reparere den. problemet er jeg har mistet den Vista-dvd'en, så jeg tænkte, om der var nogen genopretning diske jeg kunne hente eller hvis der var nogen måde for at opnå en uden at betale for meget, eller hvis jeg ikke har en fungerende XP computer, som jeg kunne plug min harddisk i, så er jeg på nogen måde kunne reparere det på den måde? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har mistet mine, og min gamle XP, når jeg havde min gamle computer,
| |||
| |||
| kunne nogen sende mig deres? Jeg prommise at sende den tilbage, når im gjort. |
|
| |||
| |||
| er ur Vista OEM version eller Retail. U kan hente detail ISO-versionen af Vista og bruge dat ved brænding på DVD. U bør være i stand til at hente OEM version, men bestemte mærkevarer OEM er difficuilt at finde. |
|
| |||
| |||
| ja Thats hvad jeg gør nu, jeg har bestilt en dvd-brænder fra ebay |
|
| |||
| |||
| godt, at `s vista 4 ya |
|
| |||
| |||
| Den eneste grund til jeg bruger vista er for DirectX 10, andet dx10 kommer ud for xp im installere xp og frizbeeing den Vista-dvd'en ud af vinduet |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nøjagtige samme grund jeg bruge vista er simpelthen for DX10, men det gør det klart, det ikke kan lide dobbelt opstart med XP. Uh ...
| |||
| |||
| sæt hvad så? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Vista glemmer igen. Hjælp Please?! Won't Let Me Slet MIN EGEN mappe! | KerrBearr XO | Windows-operativsystemer | 2 | 18 November 2009 14:10 |
| Installeret Vista SP1, Konfigurering Opdateringer på Shutdown mislykkes | caselles206 | Windows-operativsystemer | 1 | 21. feb 2009 03:37 |
| XP + Vista. Fremskynde din boot! | Razer | Windows-operativsystemer | 5 | 28th Dec 2008 02:48 |
| Computer ikke starte | magic0781 | General Hardware Chat | 4 | 2 februar 2008 17:13 |
| Vista boot problem | NorthernLights | Windows-operativsystemer | 1 | 6. dec 2007 01:09 |
| Thread Tools | |
| |