![]() |
|
| |||
| |||
| ok, dus mijn vista computer crashte zodat ik opnieuw opgestart en nu niet opstarten (zelfs in de veilige modus) en hij zegt dat ik moet invullen mijn Vista-dvd te herstellen. het probleem is Ik heb de Vista-dvd, dus ik vroeg me af of er enig herstel schijven ik kon downloaden of als er een manier voor het verkrijgen van een zonder al te veel, of als ik niet een werkende xp computer die ik kon mijn stekker harde schijf in zo is er een manier kon ik herstellen dat zo? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verloor mijn, en mijn oude XP toen had ik mijn oude computer,
| |||
| |||
| kan iemand zenden mij hunne? i prommise te sturen het terug als im gedaan. |
|
| |||
| |||
| is ur Vista OEM-versie of Retail. U kunt downloaden detailhandel iso versie van Vista en het gebruik dat door het branden op dvd. U moet kunnen downloaden OEM-versie, maar wel specifieke merkproducten OEM zijn difficuilt te vinden. |
|
| |||
| |||
| ja dat is wat ik doe nu, heb ik een dvd-brander off ebay |
|
| |||
| |||
| goed dat `s Vista 4 ya |
|
| |||
| |||
| de enige reden dat ik Vista is voor DirectX 10, de tweede dx10 komt voor xp im installeren xp en frizbeeing de Vista-dvd uit het raam |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De exacte dezelfde reden gebruik ik vista is gewoon voor DX10, hoewel het duidelijk niet zoals dual booten met XP. Ugh ...
| |||
| |||
| instellen wat op? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Fails nogmaals. Help Please?! Laat me niet verwijderen MIJN eigen map! | KerrBearr XO | Windows besturingssystemen | 2 | 18 november 2009 14:10 |
| Vista SP1 geïnstalleerd, configureren updates op Afsluiten mislukt | caselles206 | Windows besturingssystemen | 1 | 21 feb 2009 03:37 |
| XP + Vista. Speed-up van uw boot! | Razer | Windows besturingssystemen | 5 | 28 dec 2008 02:48 |
| Computer niet opstarten | magic0781 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 2 februari 2008 17:13 |
| Vista boot probleem | NorthernLights | Windows besturingssystemen | 1 | 6 dec 2007 01:09 |
| Thread Tools | |
| |