![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så min vista maskin krasjet så jeg startet på nytt, og nå er det ikke oppstart (selv i sikker modus), og det sier jeg må sette min vista dvd å reparere den. Problemet er jeg har mistet vista dvd så jeg lurte på om det var noen utvinning disker jeg kunne laste ned eller om det var noen måte å skaffe en uten å betale for mye, eller om jeg ikke har en xp maskin som jeg kan plugge min harddisken inn så er det noen måte jeg kan reparere det på den måten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mistet min, vel min gamle XP da jeg hadde min gamle datamaskin,
| |||
| |||
| kunne noen sende meg deres? Jeg prommise å sende den tilbake når im gjort. |
|
| |||
| |||
| er ur Vista OEM versjon eller detaljhandel. U kan laste ned detaljhandel iso-versjon av Vista og bruk dat ved brenning på DVD. U skal kunne laste ned OEM-versjon, men bestemte merkevarer OEM er difficuilt å finne. |
|
| |||
| |||
| ja dvs hva jeg gjør nå, jeg har bestilt en DVD-brenner på ebay |
|
| |||
| |||
| godt at `s vista 4 ya |
|
| |||
| |||
| den eneste grunnen til at jeg bruker Vista er for DirectX 10, andre dx10 kommer ut for xp im installere xp og frizbeeing de vista dvd ut av vinduet |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nøyaktig samme grunn jeg bruke Vista er ganske enkelt for DX10, selv om den gjør det klart den ikke liker dual starte med XP. Ugh ...
| |||
| |||
| angi hva opp? |