![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så min vista dator kraschade så jag rebooted och nu är det inte att starta upp (inte ens i felsäkert läge) och man säger att jag måste sätta in min Vista-DVD: n för att reparera den. Problemet är att jag har förlorat Vista-DVD: n så jag undrar om det fanns någon återhämtning diskar jag kunde ladda ner eller om det fanns något sätt att få en utan att betala för mycket, eller om jag inte har ett fungerande XP-dator som jag skulle kunna plug min hårddisk till så finns det något sätt jag kan reparera det så? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förlorade mitt, och min gamla XP när jag hade min gamla dator
| |||
| |||
| kunde någon sända jag dem? Jag prommise att skicka tillbaka det när im gjort. |
|
| |||
| |||
| är ur Vista OEM version eller Retail. U kan hämta detaljhandeln iso versionen av Vista och använda dat brännas på DVD. U bör kunna hämta OEM-version, men specifika märkesvaror OEM är difficuilt att hitta. |
|
| |||
| |||
| ja thats vad jag gör nu, jag har beställt en dvd-brännare från ebay |
|
| |||
| |||
| och det är vista 4 ya |
|
| |||
| |||
| den enda anledningen jag använda Vista är för DirectX 10, den andra dx10 kommer ut för xp im installera xp och frizbeeing den Vista-DVD: n genom fönstret |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Exakt samma anledning jag använda Vista är helt enkelt för DX10, även om det gör det tydligt att det inte tycker om dubbel uppstart med XP. ugh ...
| |||
| |||
| fastställa vad det? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Vista misslyckas igen. Please help?! Won't Let Me Ta bort min egen mapp! | KerrBearr xo | Windows-operativsystem | 2 | 18 november 2009 14:10 |
| Installerad Vista SP1 Konfigurera uppdateringar vid avstängning Inte | caselles206 | Windows-operativsystem | 1 | 21 februari 2009 03:37 |
| XP + Vista. Påskynda din uppstartspartition! | Razer | Windows-operativsystem | 5 | 28 december 2008 02:48 |
| Computer misslyckas att starta upp | magic0781 | General Hardware Chat | 4 | 2 februari 2008 17:13 |
| Vista boot fråga | NorthernLights | Windows-operativsystem | 1 | 6 december 2007 01:09 |
| Thread Tools | |
| |