![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. For nylig er logget ind på min computer, og alle de ikoner synes at blive forstørret. Sin ret irriterende, at de fleste internetsider ikke fuldt op på fuld skærm enten. I'm guessing jeg har klikket noget ved et uheld, så jeg håbede nogen ville fortælle mig, hvordan jeg sætte den tilbage til normal. Her er et skærmbillede, hvis du ikke er sikker på, hvad jeg taler om - ![]() Dens ikke sløret gerne, at det kun var mig størrelsesændring det! Som du kan se den side benytter blot halvdelen af skærmen, er der en irriterende store hvide rum. Så hvilken som helst hjælp ville være dejligt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke se nogen off ikoner Men som du siger er der ingen beslutning, der skal gøre det med.
BBC website TRIMs sin højre margen der imidlertid stor din skærm kan gå. Du er nødt til at finde en simpel hjemmeside med ingen smart layoutet, hvis du vil tjekke, du kan trykke på begge kanter. Lide http://www.w3.org/TR/html401/appendix/notes.html måske. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Kunne ikke at være den VNADIA grafik driver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad Monitor bruger du, og hvad er din skærmopløsning sat til?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mine Ikoner Alle forsvundet og gik Blank. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Sort mappeikoner | Aladdin | Windows-operativsystemer | 1 | 25 oktober 2007 07:10 |
| Desk top ikoner kommer og går | vic66 | Windows-operativsystemer | 6 | 7. sep 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |