![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Viimeksi kirjautunut kiinni minun tietokone ja kaikki kuvakkeet näytetään näytä olevan suurennettu. Sen aika ärsyttävää, useimmat Internet-sivut eivät täpötäynnä koko näytön joko. En vierasta Olen napsauttanut jotakin vahingossa, joten olin toivonut joku voisi kertoa minulle, kuinka minun laittaa se takaisin normaaliksi. Tässä on kuvakaappaus, jos ei ole varma, mitä en puhu - ![]() Sen ei epäselvä kuten, että se oli vain minun koon it! Kuten voitte nähdä sivun vain kestää jopa puoli ruutua, there's kiusallisena valtava valkoinen tila. Joten mitään apua olisi hienoa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En näe mitään pois kuvakkeet vaikka kuten sanoitte ei päätöslauselma ei tehdä sitä.
BBC: n verkkosivuilla viippauksien sen oikea käsi marginaali on kuitenkin suuri näytön voi mennä. Sinun täytyy löytää yksinkertainen sivusto ei näppärä ulkoasu, jos haluat tarkistaa voit osuma molemmat reunat. Pitää http://www.w3.org/TR/html401/appendix/notes.html ehkä. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Couldn't että on VNADIA grafiikka kuljettaja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä Monitor on käytössäsi ja mikä on näytön päätöslauselma vahvistetaan?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Kuvakkeet Kaikki katosi ja meni tyhjäksi. | andrewanimation | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5. Jul 2009 13:54 |
| Black kansion kuvakkeet | Aladdin | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25. lokakuu 2007 07:10 |
| Työpöytä alkuun kuvakkeet tulevat ja menevät | vic66 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 7. Sep 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |