![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Onlangs ingelogd op mijn computer en alle pictogrammen weergegeven lijkt te worden vergroot. Zijn heel vervelend, de meeste internet pagina's niet volledig op het volledige scherm, hetzij. I'm guessing Ik heb geklikt iets per ongeluk, dus ik hoopte dat iemand zou mij vertellen hoe ik hem terug naar normaal. Hier is een screenshot als je niet weet waar ik het over heb - ![]() Zijn niet wazig zoals dat, het was gewoon me resizing it! Zoals u kunt zien dat de pagina alleen neemt de helft van het scherm, is er een vervelende enorme witruimte. Dus alle hulp zou geweldig zijn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zie geen off iconen maar als je zegt er is geen oplossing daar het te doen met.
De BBC website TRIMs zijn rechterhand marge er echter grote je scherm kunt gaan. Je moet zoeken naar een eenvoudige site met geen slimme lay-out als u wilt controleren kunt u hit beide randen. Zoals http://www.w3.org/TR/html401/appendix/notes.html misschien. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Zou dat niet de VNADIA grafische driver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat Monitor gebruikt u en wat is uw beeldscherm resolutie vastgesteld op?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn pictogrammen Alle Verdwenen en ging Blanco. | andrewanimation | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juli 2009 13:54 |
| Zwarte map iconen | Aladdin | Windows besturingssystemen | 1 | 25 okt 2007 07:10 |
| Bureaublad pictogrammen boven komen en gaan | vic66 | Windows besturingssystemen | 6 | 7e sep 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |