![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Sist logget inn på min datamaskin, og alle ikonene vises ut til å være forstørret. Sin ganske irriterende, de fleste Internett-sidene ikke fullt opp hele skjermen heller. Jeg gjetter jeg har klikket på noe ved et uhell, så jeg håpet noen skulle fortelle meg hvordan jeg setter det tilbake til det normale. Her er en skjermdump hvis du ikke vet hva jeg snakker om - ![]() Its ikke uskarpt sånn var det bare meg resizing det! Som du kan se siden bare tar opp halve skjermen, er det en irriterende store mellomrom. Så hjelp ville være fint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke se noen av ikonene men som du sier det er ingen løsning der for å gjøre det med.
BBC nettsted trims sin høyre marg det imidlertid store skjermen kan gå. Må du finne en enkel site uten smart layout hvis du vil se kan du treffe både kantene. Like http://www.w3.org/TR/html401/appendix/notes.html kanskje. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Kunne ikke det være VNADIA grafikk sjåfør |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva Monitor bruker du og hva er din skjermoppløsningen satt til?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mine ikoner Alle forsvant og gikk tomt. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Black mappeikoner | Aladdin | Windows-operativsystemer | 1 | 25 oktober 2007 07:10 |
| Skrivebord ikoner kommer og går | vic66 | Windows-operativsystemer | 6 | 7nde sep 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |