![]() |
|
| |||
| |||
| Ikke rigtig sikker på, at hvis dette skal gå, eftersom det er et netværk, men fejlen ligger i den OS. Jeg kører Windows Vista Ultimate, og der synes at være et netværk problem. Min Netgear WN111 trådløs adapter vil ikke oprette forbindelse til det trådløse netværk, selv om det er inden for rækkevidde. Yderligere, vista rapporter om, at ingen protokoller er installeret for enten den kablede eller trådløse forbindelser. Prøver at installere, giver en adgang nægtet fejl. Jeg har virkelig ingen idé om hvad de skal gøre. Enhver hjælp er meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvornår har du køber adapter ... Bruger du den nyeste Vista drivere?
| |||
| |||
| Jeg havde det problem, jeg bare slutte den op af netværkskablet, og løb opdateringer. Arbejder en behandler nu. |
|
| |||
| |||
| Jeg købte kortet 3 dage siden og så vidt jeg er bekendt med, ja det er ved hjælp af den nyeste (angiveligt) Vista-kompatible drivere. Jeg har en fornemmelse af, problemet ligger dybere i OS dog sikkert jeg bør være i stand til at installere TCP / IP V4 for det indbyggede Ethernet? EDIT: Så vidt jeg ved, alle tilgængelige opdateringer til Vista er installeret. |
|
| |||
| |||
| Der er intet galt med det. Problemet ligger hos indstillinger. Alt indstillet til standard på computeren? Også du ikke har Mac filtrering på din WAP? Også har du checket, hvis du har en WEP-nøgle osv. |
|
| |||
| |||
| Så dette område er tom? |
|
| |||
| |||
| Nej, det er sådan, men kun knap er til rådighed, er "Install". "Uninstall" og "Egenskaber" er nedtonet, uanset hvad der er valgt. Klikker du installere tilbyder valget af klient, en tjeneste eller protokollen til at installere. Hvis du klikker på en af disse give "Kan ikke installere ønskede funktion. Fejlen er: adgang denied.2 |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, de er grå og ikke kan vælges som din adapter er ikke installeret korrekt, og dermed gøre de valgmuligheder irrelevant. |
|
| |||
| |||
| Jamen det betyder, at de ombordværende er ikke installeret korrekt, men det virker. Tror du, at jeg skulle tage den tilbage til butikken? |
|
| |||
| |||
| Hvis den er helt ny og har en garanti derefter at kunne være en simpel løsning. |