![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ei oikeastaan varma, mistä tässä pitäisi mennä, kun otetaan huomioon, kun se on verkon kysymys, mutta vika on siinä OS.
Minulla on Windows Vista Ultimate, ja näyttää olevan verkko-ongelma. Oma Netgear WN111 langaton sovitin ei muodostaa yhteyden langattomaan verkkoon, vaikka se on valikoima. Lisäpöytäkirjan, näköala ilmoittaa, että ei pöytäkirjat on asennettu joko langallisia tai langattomia yhteyksiä. Yritän asentaa antaa pääsy evätään virhe. Olen todella ole aavistustakaan, mitä tehdä. Kaikki apu on suuressa arvossa. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Milloin ostaa adapteri ... Käytätkö uusimman Vista-ajurit?
|
|||
|
|||
|
Minulla oli tämä ongelma, i liittää sen verkon kaapeli, ja juoksi päivitykset. Toimii kuin unelma nyt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ostin kortin 3 päivää sitten, ja sikäli kuin olen tietoinen, kyllä sitä käytetään uusinta (oletettavasti)
Vista-yhteensopivat ohjaimet. Olen sellainen tunne, että ongelma on syvemmällä vuonna OS kuitenkin varmasti minun olisi voitava asentaa TCP / IP V4 varten laivalla ethernet? EDIT: Sikäli kuin tiedän, kaikki saatavilla olevat päivitykset Vista on asennettu. |
|
|
|||
|
|||
|
Siinä ei ole mitään vikaa.
Ongelmana on asetukset. Kaikki asetettu oletusarvoisesti tietokoneen? Lisäksi sinulla ei ole Mac suodatettavaksi puhelimen WAP? Lisäksi olet tarkistanut, jos sinulla on WEP-avain jne. |
|
|
|||
|
|||
|
Joten tämä alue on tyhjä?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei, se on näin, mutta ainoa painiketta käytettävissä on "Asenna". "Uninstall" ja "ominaisuudet" ovat harmaana, riippumatta siitä, mitä on valittu.
Napsauttamalla asentaa tarjoaa valittavaksi asiakas-, palvelu-tai pöytäkirjan asentaa. Napsauttamalla jotakin näistä antaa "ei voi asentaa pyytänyt ominaisuutta. Virhe on: pääsy on denied.2 |
|
|
|||
|
|||
|
Luulen, että he ovat harmaana ja ei voi valita, kun sovitin ei ole asennettu oikein, ja näin ollen vaihtoehtoja merkitystä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvin, että tarkoittaa sitä, että aluksella ei ole asennettu oikein, mutta joka toimii.
Luuletko, että minun pitäisi ottaa se takaisin kauppaan? |
|
|
|||
|
|||
|
Jos se on aivan uusi ja sillä on takuu, se voi olla yksinkertainen ratkaisu.
|