mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista Network Issues

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2008, 11:51
Lid Fractie

Default Vista Network Issues

Niet echt weet waar dit moet gaan, want het is een netwerk, maar de fout ligt in het OS.

Ik ben met Windows Vista Ultimate, en er lijkt een probleem met het netwerk. Mijn Netgear WN111 draadloze adapter maakt geen verbinding met het draadloze netwerk ook al is het in het assortiment.

Aanvullende, Vista meldt dat er geen protocollen zijn geïnstalleerd voor de bedrade of draadloze verbindingen. Probeert te installeren, geeft een access denied error.

Ik heb echt geen idee wat te doen. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Old 13 jun 2008, 11:56
Administrator Group

Wanneer heb je de adapter ... Gebruikt u de nieuwste Vista-drivers?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 13 jun 2008, 12:34
Donor Groep

Ik had dat probleem, ik sluit hem door netwerk kabel, en rende updates. Werkt een traktatie nu.
Old 13 juni 2008, 12:35
Lid Fractie

Ik kocht de kaart 3 dagen geleden en voor zover ik weet, ja het is met de nieuwste (zogenaamd)
Vista-compatibele drivers.

Ik heb een gevoel dat het probleem ligt dieper in het OS wel zeker Ik zou het kunnen installeren van TCP / IP-V4 voor de onboard ethernet?

EDIT: Voor zover ik weet, moeten alle beschikbare updates voor Vista zijn geïnstalleerd.
Old 13 jun 2008, 12:37
Donor Groep

Er is niets mis mee.

Het probleem ligt bij de instellingen. Alles ingesteld op de standaard op de computer? Ook hoeft u geen Mac filtering op uw WAP? Ook heeft u gecontroleerd of u een WEP-sleutel enz.
Old 13 jun 2008, 12:39
Administrator Group

Dus dit gebied is leeg?

Attached Thumbnails
Vista Network Issues-network.jpg  
Old 13 jun 2008, 13:43
Lid Fractie

Nee, het is niet anders, maar de enige knop beschikbaar is "Install". "Verwijderen" en "Eigenschappen" wordt grijs weergegeven, ongeacht van wat is geselecteerd.

Klikken installeren biedt de keuze van de klant, de dienst of protocol te installeren. Klikken op een van deze geven "Kan niet installeren gevraagde functie. De fout is: toegang is denied.2
Old 13 jun 2008, 13:59
Administrator Group

Ik denk dat ze zijn grijs en niet-selecteerbare als uw adapter niet geïnstalleerd, waardoor de opties irrelevant.
Old 13 jun 2008, 14:22
Lid Fractie

Nou, dat betekent dat het aan boord is niet correct geïnstalleerd, maar dat werkt.

Denk je dat ik moet het terug naar de winkel?
Old 13 jun 2008, 14:40
Administrator Group

Als het is gloednieuw en heeft een garantie dan is dat misschien een eenvoudige oplossing.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows 7 en Vista Network Issues Razer Windows besturingssystemen 4 23 november 2009 08:27
Ik heb een aantal zeer vervelende problemen met vista er aan de hand Mooseknuckle Windows besturingssystemen 12 25 oktober 2009 12:01
Little peuterig Vista problemen Paul4763 Windows besturingssystemen 3 18 aug 2009 07:31
Dell Laptop Network Connectivity Issues Ltcompt21 Netwerken, modems & VoIP 11 26 mrt 2009 07:33
Home Network Issues yvonnet Netwerken, modems & VoIP 20 23 okt 2007 12:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.