![]() |
|
| |||
| |||
| Niet echt weet waar dit moet gaan, want het is een netwerk, maar de fout ligt in het OS. Ik ben met Windows Vista Ultimate, en er lijkt een probleem met het netwerk. Mijn Netgear WN111 draadloze adapter maakt geen verbinding met het draadloze netwerk ook al is het in het assortiment. Aanvullende, Vista meldt dat er geen protocollen zijn geïnstalleerd voor de bedrade of draadloze verbindingen. Probeert te installeren, geeft een access denied error. Ik heb echt geen idee wat te doen. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer heb je de adapter ... Gebruikt u de nieuwste Vista-drivers?
| |||
| |||
| Ik had dat probleem, ik sluit hem door netwerk kabel, en rende updates. Werkt een traktatie nu. |
|
| |||
| |||
| Ik kocht de kaart 3 dagen geleden en voor zover ik weet, ja het is met de nieuwste (zogenaamd) Vista-compatibele drivers. Ik heb een gevoel dat het probleem ligt dieper in het OS wel zeker Ik zou het kunnen installeren van TCP / IP-V4 voor de onboard ethernet? EDIT: Voor zover ik weet, moeten alle beschikbare updates voor Vista zijn geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| Er is niets mis mee. Het probleem ligt bij de instellingen. Alles ingesteld op de standaard op de computer? Ook hoeft u geen Mac filtering op uw WAP? Ook heeft u gecontroleerd of u een WEP-sleutel enz. |
|
| |||
| |||
| Dus dit gebied is leeg? |
|
| |||
| |||
| Nee, het is niet anders, maar de enige knop beschikbaar is "Install". "Verwijderen" en "Eigenschappen" wordt grijs weergegeven, ongeacht van wat is geselecteerd. Klikken installeren biedt de keuze van de klant, de dienst of protocol te installeren. Klikken op een van deze geven "Kan niet installeren gevraagde functie. De fout is: toegang is denied.2 |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ze zijn grijs en niet-selecteerbare als uw adapter niet geïnstalleerd, waardoor de opties irrelevant. |
|
| |||
| |||
| Nou, dat betekent dat het aan boord is niet correct geïnstalleerd, maar dat werkt. Denk je dat ik moet het terug naar de winkel? |
|
| |||
| |||
| Als het is gloednieuw en heeft een garantie dan is dat misschien een eenvoudige oplossing. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 en Vista Network Issues | Razer | Windows besturingssystemen | 4 | 23 november 2009 08:27 |
| Ik heb een aantal zeer vervelende problemen met vista er aan de hand | Mooseknuckle | Windows besturingssystemen | 12 | 25 oktober 2009 12:01 |
| Little peuterig Vista problemen | Paul4763 | Windows besturingssystemen | 3 | 18 aug 2009 07:31 |
| Dell Laptop Network Connectivity Issues | Ltcompt21 | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 26 mrt 2009 07:33 |
| Home Network Issues | yvonnet | Netwerken, modems & VoIP | 20 | 23 okt 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |