mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista + Raid (og min dual boot) ... lol

Reply

Thread Tools
Old 4 december 2007, 18:17
Donor-Gruppen

Default Vista + Raid (og min dual boot) ... lol

Hvordan kan jeg få Vista til at lægge mærke mit RAID array?!?!

Grundlæggende har jeg følgende:

2x36gb RAID0 med XP Pro

250 GB Sata backup for min XP Pro OS

500GB Sata til min Vista installeres.

Jeg tænder pc'en, indlæser den vista dual boot skærmen, hvis jeg vælge Vista det støvler i Vista, hvis jeg vælger XP Pro det giver mig en sort skærm. Så når jeg genstarter den ikke indlæse Vista dual boot skærmen, er det simpelthen belastninger lige ind XP Pro. For at rette denne fejl, jeg har til at reparere startsektoren bruger Vista-dvd'en, så når jeg endelig belastning op Vista den opdager de 250 GB Sata men ikke min RAID-0 array. Jeg har forsøgt at installere gamle drivere, men installationen hænger. Vista derefter fortæller mig at opgradere disse drivere, så jeg ... Det hænger igen!

Så det synes jeg kan enten starte op i XP, og være i stand til at se alle mine drev, eller starte op i Vista og ikke se mit RAID array. Jeg er ikke alt for meget om at kunne se min RAID array i Vista, som det har intet på det af betydning for vista, men det er mere det dual boot, som har mig forvirret, det bare ikke synes at ville give mig mulighed for XP eller Vista, er det støvler i en af dem derefter f * cks op mine andre ...

Mit system: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Bundkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Hukommelse:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Grafikkort (r):
BfG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optisk drev (r):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Sag / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Køling:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
dobbelt gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 5 december 2007, 01:12
Donor-Gruppen

ja en masse mennesker, herunder mig, har haft en masse problemer med dobbelt opstart XP og Vista. har du følge vejledningerne på internettet om dual opstart? hvis ikke heres en god en http://apcmag.com/5023/dual_booting_xp_with_vista bare ignorere de dele ca opdelingsanordninger dit drev!
Old 5 december 2007, 03:56
Donor-Gruppen

Forsøgt online tutorials uendelige uden held! Jeg har set den EasyBCD før, prøvet det, men det holdt giver mig fejl når jeg prøvede at køre det. Det virker som om, der kan være ting for at få det arbejde, så jeg vil prøve at afinstallere og installere det igen.

Jeg er stadig bekymret dog, at Vista ikke registrerer min RAID array, selvom jeg tror, jeg vil overlade dette i hænderne på nvidia, og når de beslutter at frigive bilister at arbejde.
Old 5 december 2007, 04:03
Donor-Gruppen

Jeg har netop installeret EasyBCD, og det ser ud til at have installeret ok denne gang, men på listen over de poster det siger min XP Pro RAID boot er indstillet til at starte op fra D:, som er min 200gb Sata XP Backup, og fordi vista ikke anerkende mit RAID array, jeg kan ikke indstille det således, at det støvler fra RAID array i stedet for 200gb SATA, hvis du se hvad jeg mener.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.