vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vista + Raid (ja minun dual boot) ... lol

Reply

Thread Tools
Old 4 joulukuu 2007, 18:17
Rahoittajien ryhmän

Default Vista + Raid (ja minun dual boot) ... lol

Miten saan Vistan huomautus minun raid array?!?!

Periaatteessa minulla on seuraavat:

2x36gb RAID0 kanssa XP Pro

250GB Sata varmuuskopio minun XP Pro OS

500GB Sata minun Vistan asentaa.

Olen päälle kpl, se lataa vista dual boot valintanäytössä jos voin valita Vista se saappaat osaksi Vista, jos saan valita XP Pro minulla näyttö on musta. Sitten kun olen uudestisyntynyt se ei lataa Vista dual boot valintanäytössä yksinkertaisesti kuormia suoraan XP Pro. Voit korjata tämän virheen olen korjata käynnistyssektorin käyttämällä Vistan DVD-levy, sitten kun vihdoin ladata Vista se havaitsee 250GB Sata mutta ei ole minun RAID-0 array. Olen yrittänyt asennat vanhan kuljettajia, mutta asennus jumittuu. Vista sitten kertoo minulle päivittää kyseisiä kuljettajia, joten en ... Se roikkuu jälleen!

Niinpä näyttää siltä, voin joko käynnistää XP: n vain ja voi nähdä kaikki asemat tai käynnistää Vistan eikä nähdä raid array. En ole liian vaivautunut siitä, että voimme nähdä raid array in näköala koska sillä ei ole mitään sitä merkitystä näköala, mutta se on kuitenkin enemmän kaksoiskäyttöä boot, joka on minut sekaisin, se vain ei näytä haluavan antaa minulle mahdollisuus XP tai Vista, se saappaat yhdeksi niistä sitten f * cks jopa minun muut ...

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 5 joulukuu 2007, 01:12
Rahoittajien ryhmän

kyllä paljon ihmisiä, myös minä, on ollut paljon ongelmia dual booting XP ja Vista. te noudata ohjeita Internetissä noin kaksi käynnistystä? jos ei heres hyvä http://apcmag.com/5023/dual_booting_xp_with_vista vain sivuuttaa osat noin partitio saat ajaa!
Old 5 joulukuu 2007, 03:56
Rahoittajien ryhmän

Yritti ihin loputtomasti turhaan! Olen nähnyt EasyBCD ennen yrittänyt, mutta sitä pidetään annoitte minulle virheitä, kun yritin käyttää sitä. Vaikuttaa siltä, ikään kuin tämä saattaisi olla asia saada se toimimaan niin, I'll yrittää poistat ja asennat sen uudelleen.

Minulla on edelleen huolissaan kuitenkin, että Vista ei tunnista raid jono, vaikka mielestäni Jätän että käsissä nvidia ja aina, kun ne päättävät release ohjaimet työtä.
Old 5 joulukuu 2007, 04:03
Rahoittajien ryhmän

Olen juuri asentanut EasyBCD ja näyttää siltä, että on asennettu ok tähän aikaan, vaikka on luettelon sanotaan minun XP Pro RAID boot on valittu käynnistämään D:, joka on minun 200gb Sata XP Backup ja koska Vista ei tunnustaa minun raid array, en voi asettaa niin, että se käynnistyy ratsiasta array sijaan, 200gb SATA, jos näet, mitä tarkoitan.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kaksi Käyttöjärjestelmät yhdellä PC - Windows Vistan ja XP Dual Boot TenQ Windows-käyttöjärjestelmät 1 11th Feb 2009 12:05
Dual boot auttaa - ubuntu asennettu, nyt lisäämällä näköala d0od Windows-käyttöjärjestelmät 1 7. marraskuu 2008 08:47
Kysymys noin Vista / Ubuntu dual boot Linux & Alternative OS 11 18. lokakuu 2008 02:29
Miten: Dual Boot Vista / XP helppo tapa SocialWarfare Windows-käyttöjärjestelmät 0 30th Apr 2008 19:04
Vista yksi XP dual boot vaikeuksissa Razer Windows-käyttöjärjestelmät 12 5th Mar 2008 12:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.