![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe krijg ik mijn Vista te merken raid array?!?! Eigenlijk heb ik de volgende tekst: 2x36gb RAID0 met XP Pro 250GB Sata backup voor mijn XP Pro OS 500GB Sata voor mijn Vista installeren. Ik draai op de pc, dan laadt de vista dual boot selectie scherm, als ik kies Vista zij laarzen in Vista, als ik kies XP Pro het geeft mij een zwart scherm. Toen ik reboot het niet laadt de Vista dual boot selectiescherm, het simpelweg ladingen rechtstreeks in XP Pro. Om dit op te lossen fout heb ik voor het herstel van de boot sector met behulp van de Vista-dvd, dan wanneer ik eindelijk maximaal Vista het detecteert de 250GB Sata maar niet mijn RAID-0 array. Ik heb geprobeerd de installatie van oude drivers, maar de installatie loopt vast. Vista vervolgens vertelt me om deze drivers, dus ik doe ... Het hangt weer! ![]() Dus het lijkt Ik kan opstarten in XP en in staat zijn om te zien al mijn schijven, of opstarten in Vista en niet zie mijn RAID-array. Ik ben niet al te lastig om te kunnen zien mijn raid array in vista zoals het heeft niets op het van belang is voor vista, maar het is meer het dual boot die me verward, alleen niet lijkt te willen geven me de optie van XP of Vista, het laarzen in een van hen vervolgens f * CKS mijn andere ...
|
| |||
| |||
| ja heel veel mensen, waaronder ikzelf, heeft veel problemen met dual booten XP en Vista. heeft u de gidsen op het internet over dual booting? indien niet heres een goed http://apcmag.com/5023/dual_booting_xp_with_vista gewoon negeren de delen over het partitioneren van uw drives! |
|
| |||
| |||
| Geprobeerd tutorials eindeloos niet helpen! Ik heb gezien dat de EasyBCD eerder geprobeerd, maar het hield me fouten geven toen ik probeerde te draaien. Het lijkt alsof dat zou kunnen worden het ding te krijgen werken, dus ik probeer het verwijderen en opnieuw installeren. Ik ben nog steeds betrokken echter dat Vista niet detecteert mijn raid array, maar ik denk dat ik je verlaat dat in de handen van nvidia, en wanneer zij besluiten om chauffeurs die werken.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist geïnstalleerde EasyBCD en het lijkt te hebben geïnstalleerd ok dit moment al in de lijst van het zegt mijn XP Pro RAID boot is ingesteld op opstarten vanaf D:, dat is mijn 200GB Sata XP Back-up, en omdat vista niet erkennen mijn RAID-array, kan ik niet instellen, zodat deze laarzen uit de RAID-array in plaats van de 200GB SATA, als je ziet wat ik bedoel.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Twee besturingssystemen op een pc - Windows Vista en XP Dual Boot | TenQ | Windows besturingssystemen | 1 | 11 feb 2009 12:05 |
| Dual boot help - ubuntu geïnstalleerd, nu de toevoeging van vergezicht | d0od | Windows besturingssystemen | 1 | 7 nov 2008 08:47 |
| Vraag over een Vista / Ubuntu dual boot | MJM | Linux & Alternative OS | 11 | 18 okt 2008 02:29 |
| Hoe: Dual Boot Vista / XP the easy way | SocialWarfare | Windows besturingssystemen | 0 | 30 apr 2008 19:04 |
| Vista een XP dual boot moeilijkheden | Razer | Windows besturingssystemen | 12 | De 5 maart 2008 12:06 |
| Thread Tools | |
| |