![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min Deskjet 3940 kommer inte att skriva ut WordPad dokument, men det kommer att skriva ut foton och jag kan skriva ut mina mottagna e-postmeddelanden. När jag försöker skriva ut från WordPad skrivaren verkar fungera och den går igenom alla motioner och gör alla ljud att det skulle göra om det var att skriva ut men papper kommer ut tomt. Jag kontaktade HP och de sa eftersom skrivaren kommer att arbeta för att de inte kan hjälpa mig. Har någon någonsin hört talas om detta förut? Jag har hört att människor har varit tvungna att köpa ny skrivare när de installerade Vista. All hjälp skulle uppskattas. Jag postat detta på skrivaren hjälpa avsnitt men har inte haft något svar ännu så försöker jag använda den här också. Tack. |
|
| |||
| |||
| God eftermiddag Kristijan. Är skrivaren ansluten via USB? Dessutom har du installerat de senaste drivrutinerna? Är du skriva ut från Word eller Anteckningar? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Lexmark Z12 skrivare - Vista - Utskrift Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 28 maj 2009 21:02 |
| Har HJT fungera på Vista? | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 17 december 2008 14:18 |
| Kan inte skriva till XP delad skrivare från Vista | gavind | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 31 oktober 2008 03:55 |
| Installera en nätverksskrivare med Windows Vista | dfr200764 | Windows-operativsystem | 4 | 25 november 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |