![]() |
|
| |||
| |||
| For to dage siden jeg købte en ny computer, her er de specs Dell Inspiron 530 2,4 GHz Q6600 Quad Core Viiv Processor 2GB 667 MHz RAM NVIDIA GeForce 8600GT 256MB Windows Vista Home Premium Jeg har også en speedtouch 330 ADSL USB modem, som jeg bruger til at oprette forbindelse til internettet i 2.0mbps med. Holde specs i tankerne her er problemet: Min internet hastighed er SLOW , I en nøddeskal. Jeg har tryed samme internetforbindelse på min gamle computer med XP Home og hastigheden er meget god (streams videoer osv.)Min nye vista pc gennemgår sammen på nettet i EX6 og Firefox, ive tryed alt, hvad jeg kan tænke på, jeg har ingen Mc Affe eller Norton, jeg slukket automatiske opdateringer, og computeren er ren af spyware og vira mv Alle løsninger eller tanker ville være en stor hjælp! |
|
| |||
| |||
| Linux?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du hentet og installeret den nyeste driver til speedtouch 330?:
| |||
| |||
| yeah alle gjort, jeg formåede at fremskynde den en smule ved at komme af Windows Defender, men stadig døde langsom |
|
| |||
| |||
| Forslag om at fremskynde en computer i dette indlæg |
|
| |||
| |||
| forsøge at dreje ur automatiske opdateringer tilbage på og dreje phishing filter off, |
|
| |||
| |||
| yeah sin alle gjort ive gjort hastighed test sin 30kb / s |
|
| |||
| |||
| Ouch! Næsten lige så slemt som det 2KB / s jeg fik undertiden med Plusnet! Der «er så mange faktorer, der kan påvirke hastighed. Kan du låne et andet modem? En anden computer? Tilslut computeren til en andens bredbånd? Jeg får ved at indsnævre problemet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vil tabe USB-modem og prøv en ny, som Mike sagde, eller en trådløs router / modem, der kan sluttes til din Ethernet port. Det er meget sandsynligt, at de Speedtouch understøttes ikke alt for godt i Vista og / eller den spænding der kræves fra USB-porten er for meget for den nye ordning. USB-modemmer er dårlige nyheder til de bedste af gange IMO. |