![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kaksi päivää sitten ostin uuden tietokoneen, tässä ovat tekniset Dell Inspiron 530 2,4 GHz Q6600 Quad Core Viiv-prosessori 2 Gt 667 MHz RAM-muistia Nvidia GeForce 8600GT 256 Mt Windows Vista Home Premium Minulla on myös speedtouch 330 DSL USB-modeemi, joka käyttää Internet-yhteyden muodostamiseen on 2.0mbps kanssa. Keeping the specs mielessä tässä on ongelma: Omat internet nopeus on SLOW , Joka pähkinänkuoressa. Olen tryed sama Internet-yhteys minun vanha tietokone, jossa on XP Home ja nopeus on erittäin hyvä (streams videoita jne.)Oma uusi näköala PC indeksoi pitkin Webissä vuonna EX6 ja Firefox, ive tryed kaikki Voin kuvitella, minulla ei ole Mc Affe tai Norton, olen poissa käytöstä automaattiset päivitykset, ja tietokone on puhdas vakoiluohjelmia ja viruksia jne. Kaikki ratkaisut tai ajatuksia olisi erittäin hyödyllinen! |
|
| |||
| |||
| Linux on?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko ladannut ja asentanut uusimman kuljettajaa varten speedtouch 330?:
| |||
| |||
| joo kaikki on valmista, i onnistunut nopeuttaa sitä hieman hankkiutumalla eroon ikkunat puolustaja, mutta sen vielä kuollut hidas |
|
| |||
| |||
| Ehdotuksia nopeuttamisesta tietokone tähän virkaan |
|
| |||
| |||
| kokeile poistaa ur automaattisten päivitysten takaisin ja kääntämällä phishing suodattaa pois, |
|
| |||
| |||
| joo sen kaikki tehty ive tehnyt nopeus testi sen 30KB / s |
|
| |||
| |||
| Auts! Lähes yhtä huono kuin 2kb / s Olin saada joskus Plusnet! Siellä "on niin paljon tekijöitä, jotka voivat vaikuttaa nopeuteen. Voitko lainata toinen modeemi? Toinen tietokone? Yhdistä tietokoneen jonkun muun laajakaista? Saan klo rajattaessa ongelmaa.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Haluaisin menettää USB-modeemin ja kokeile uutta, kuten Mike sanoi, tai langaton reititin / modeemi että pistokkeet osaksi Ethernet-portti. On varsin todennäköistä, että Speedtouch ei tueta liian hyvin Vista ja / tai jännite tarvitaan USB-portti on liikaa uuteen järjestelmään. USB-modeemit ovat huonot uutiset parhaan kertaa IMO: ssa. |