![]() |
|
| |||
| |||
| Twee dagen geleden kocht ik een nieuwe computer, hier zijn de specificaties Dell Inspiron 530 2.4GHz Q6600 Quad Core Processor VIIV 2GB 667MHz RAM Nvidia Geforce 8600GT 256MB Windows Vista Home Premium Ik heb ook een SpeedTouch 330 DSL-USB-modem die ik gebruik om verbinding te maken met het internet op 2.0mbps met. Het bijhouden van de specificaties in het achterhoofd is het probleem: Mijn internet snelheid is SLOW , In een notendop. Ik heb tryed dezelfde internet verbinding op mijn oude computer met XP Home en de snelheid is zeer goed (streams video's, enz.)Mijn nieuwe Vista PC crawlt langs op het web en Firefox EX6, ive tryed alles wat ik kan bedenken, ik heb geen Mc Affe of Norton, ik uitgeschakeld automatische updates, en de computer schoon is van spyware en virussen enz. Eventuele oplossingen of gedachten zou zeer nuttig! |
|
| |||
| |||
| Linux?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u hebt gedownload en geïnstalleerd, de nieuwste stuurprogramma voor de SpeedTouch 330?
| |||
| |||
| ja al gedaan, ik geslaagd om sneller een beetje door het wegwerken van Windows Defender, maar zijn nog steeds dode traag |
|
| |||
| |||
| Suggesties voor de bespoediging van een computer in dit bericht |
|
| |||
| |||
| proberen te draaien ur automatische updates weer op en het draaien van de phishing-filter uitgeschakeld, |
|
| |||
| |||
| yeah haar allemaal is gebeurd ive gedaan snelheid test haar 30kb / s |
|
| |||
| |||
| Ouch! Bijna net zo slecht als de 2KB / s was ik krijg soms met Plusnet! Er zijn zoveel factoren die van invloed kan zijn op de snelheid. Kan je lenen een ander modem? Een andere computer? Sluit uw computer naar iemand anders breedband? Ik krijg bij nadere invulling van het probleem.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik zou het verlies van het USB-modem en proberen een nieuwe, zoals Mike zei, of een draadloze router / modem die stekkers in uw Ethernet-poort. Het is zeer waarschijnlijk dat de Speedtouch is niet al te goed ondersteund in Vista en / of de spanning die van de USB-poort is te veel voor het nieuwe systeem. USB-modems zijn slecht nieuws voor de beste keer IMO. |