![]() |
|
| |||
| |||
| To dager siden jeg kjøpte en ny datamaskin, her er specs Dell Inspiron 530 2,4 GHz Q6600 Quad Core prosessor Viiv 2GB 667MHz RAM Nvidia Geforce 8600GT 256MB Windows Vista Home Premium Jeg har også en SpeedTouch 330 DSL-USB-modem som jeg bruker til å koble til internett på 2.0mbps med. Holde det spesiell i tankene her er problemet: Min internett hastigheten er treg , I et nøtteskall. Jeg har tryed den samme Internett-tilkoblingen på min gamle PC med XP Home på og hastigheten er svært god (streamer video etc)Min nye Vista-PC kryper sammen på nettet i EX6 og Firefox, ive tryed alt jeg kan tenke på, jeg har ingen Mc Affe eller Norton, slås jeg av automatiske oppdateringer, og datamaskinen er rent av spyware og virus etc. Eventuelle løsninger eller tanker ville være svært nyttig! |
|
| |||
| |||
| Linux?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du lastet ned og installert den nyeste driveren for SpeedTouch 330?:
| |||
| |||
| yeah alle gjort, klarte jeg å fremskynde den opp litt ved å bli kvitt Windows Defender men fortsatt døde sakte |
|
| |||
| |||
| Forslag til påskynde en datamaskin i dette innlegget |
|
| |||
| |||
| prøve å slå ur automatiske oppdateringer på igjen og slå av phishing-filteret, |
|
| |||
| |||
| yeah its all gjort ive gjort speed test sine 30KB / s |
|
| |||
| |||
| Ouch! Nesten like ille som 2KB / s fikk jeg noen ganger med Plusnet! `Det er så mange faktorer som kan påvirke hastigheten. Kan du låne et annet modem? En annen datamaskin? Koble datamaskinen til en annens bredbånd? Jeg får ved innsnevring ned problemet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg ville miste USB-modem og prøve en ny, som Mike sa, eller en trådløs ruter / modem som kobles til Ethernet-port. Det er ganske sannsynlig at SpeedTouch ikke støttes så bra i Vista og / eller spenningen som kreves fra USB-porten er for mye for det nye systemet. USB-modem er dårlige nyheter for de beste tider IMO. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor er Internett så tregt? Behage hjelpe meg ... | mrcrazie007 | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 16 august 2009 01:23 |
| Langsom Internett-tilkobling | ThisIsMyName | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 januar 2009 11:50 |
| Har Noen Slow Internett Trouble | scholes775 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 7 oktober 2008 14:15 |
| Internett begynte å gå tregt? | rsteenoven | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 6 okt 2008 15:46 |
| Internet Explorer Slow | NightJay0044 | Nettlesere & FTP Clients | 7 | 29 desember 2007 05:18 |
| Thread Tools | |
| |