mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista lyd Pack!

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2008, 11:37
Donor-Gruppen

Default Vista lyd Pack!

http://themes.belchfire.net/index.ph...&showfile=5212

Gør dit XP lyde som Windows Vista! Bare Unzip til C: \ Windows \ Medier og god fornøjelse!

VIGTIGT: Når du ekstrakt til c: \ Windows \ Media det vil overskrive dine aktuelle lydfiler. Så bakke dem op, før du kører denne fil!

Du kan finde din aktuelle lydfiler i C: \ WINDOWS \ Media så nøjes med at lave en kopi af denne mappe, før du kører denne fil. Så hvis du nogensinde vil gendanne din XP originale filer, bare kopiere indholdet af dit bakkes op Media mappe tilbage i C: \ WINDOWS \ Media.

Jeg har været at teste den for den sidste uge, før du sender den, og dens arbejdede en behandling, så tjek det ud, hvis du har spørgsmål så spørg
Old 30. maj 2008, 07:45
Donor-Gruppen

Default Vista lyd Pack!

Nice en Kano, I like it!

Old 30. maj 2008, 20:24
Donor-Gruppen

Default Vista lyd Pack!

Cheers mate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.