mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Vista ljud Pack!

Reply

Thread Tools
Old 29 maj 2008, 11:37
Givargruppen

Default Vista ljud Pack!

http://themes.belchfire.net/index.ph...&showfile=5212

Gör din XP låter som Windows Vista! Bara packa upp till C: \ Windows \ Media och njut!

VIKTIGT: När du extrahera till c: \ Windows \ Media den över din nuvarande ljudfiler. Så backar upp dem innan du kör den här filen!

Du kan hitta din nuvarande ljudfiler i C: \ WINDOWS \ Media så bara göra en kopia av mappen innan du kör den här filen. Sen om du vill återställa dina XP originalfilerna bara kopiera innehållet i din uppbackade Media mapp tillbaka till C: \ WINDOWS \ Media.

Jag har testa den för den senaste veckan före meddelanden och dess arbetat en behandla, kolla upp det, om du har några frågor bara be
Old 30 maj 2008, 07:45
Givargruppen

Default Vista ljud Pack!

Nice en kano, jag gillar det!

Old 30 maj 2008, 20:24
Givargruppen

Default Vista ljud Pack!

Cheers mate
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vista Transformation Pack med Trojan! istrikagain Virus, spionprogram och säkerhet 2 11 februari 2009 11:43
Vista Service Pack 1 DriFT01 General Software Chat 3 21 december 2008 12:49
Vill du inte se Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows-operativsystem 3 10 maj 2008 15:21
Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. evilfantasy Windows-operativsystem 54 18 mars 2008 11:46
Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? Hybr! D Windows-operativsystem 11 5 januari 2008 01:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.