![]() |
|
| |||
| |||
| http://themes.belchfire.net/index.ph...&showfile=5212 Gör din XP låter som Windows Vista! Bara packa upp till C: \ Windows \ Media och njut! VIKTIGT: När du extrahera till c: \ Windows \ Media den över din nuvarande ljudfiler. Så backar upp dem innan du kör den här filen! Du kan hitta din nuvarande ljudfiler i C: \ WINDOWS \ Media så bara göra en kopia av mappen innan du kör den här filen. Sen om du vill återställa dina XP originalfilerna bara kopiera innehållet i din uppbackade Media mapp tillbaka till C: \ WINDOWS \ Media. Jag har testa den för den senaste veckan före meddelanden och dess arbetat en behandla, kolla upp det, om du har några frågor bara be |
|
| |||
| |||
| Nice en kano, jag gillar det!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Cheers mate |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Transformation Pack med Trojan! | istrikagain | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 11 februari 2009 11:43 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21 december 2008 12:49 |
| Vill du inte se Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystem | 3 | 10 maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. | evilfantasy | Windows-operativsystem | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 5 januari 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |