mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista speciel mappe Default Locations

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2009, 03:10
Medlem Gruppen

Default Vista speciel mappe Default Locations

Kan nogen hjælpe ....?

Jeg har forsøgt at flytte standard steder i Vista specielle mapper nu et par gange ved hjælp af flytte placering rute. Alle synes at gå godt, indtil det på et tidspunkt, at noget går galt, eller jeg gør noget forkert, og jeg finder en lang række filer bliver kopieret over, da jeg ved, er der intet i standardmappen placering endnu. Disse filer tilsyneladende intet har at gøre med den mappe jeg flytter.

Hvad sker der? Forsøger at regne det ud og sætte det hele tilbage, hvor det blev ikke se meget ligetil. På dette jeg meget foretrukne XP. Højreklik myDocuments, Flyt, Gennemse, OK. Gjort. Hele partiet. Denne måde at gøre det i Vista er en komplet smerter i røv i sammenligning.

For nu har jeg givet op, og jeg er bare lade dem stå, hvor de er, efter en anden geninstallere (ingen reparation valgmuligheder, da dette er et opsving disk). Men jeg ønsker ikke at blive slået af dette. Så kan man foreslå, hvor jeg kan gå galt, hvis jeg ...?
Old 4. juli 2009, 03:17
Donor-Gruppen

Hvorfor ville du gerne vil?

Du kører i til masser af problemer senere, hvis brugeren mapper ikke hvor de er beregnet til at være.

Blot oprette en ny mappe, hvor du ønsker det, ændre ikonet til Min Documens en hvis du at fussed, og holder du ting der.

Men nogle programmer vil få et hjerteanfald, når de forsøger at installere, hvis visse Windows mapper er ikke i den angivne rute.
Old 4. juli 2009, 03:41
Medlem Gruppen

Lige, hvad jeg altid gjorde med XP, to partitioner på disk 0, en for-systemet og andre for data, så spejl af, at data til en partition på en anden harddisk.

Årsager ....?
I tilfælde af drev fiasko have op til minut kopi af mine data på disk 1 (men kunne gøre at forlade data mapper i standardplaceringen, aftalt).

Hurtigere scanning af systemet køre uden at scanne alle data (men nu jeg tænker over det, kan også opnå samme ting med skemaer i virusscanneren etc).

Hurtigere Defrag system køre uden at Defrag alle data, synes ikke at have behov for så meget Defrag som systemet selv.

Så nu jeg tænker over det, måske ikke særlig mange solide grunde .....
Old 4. juli 2009, 06:32
Donor-Gruppen

Ok, hvad jeg antyder er, at du opretter en ny mappe på Del 2 Disk 0 (eller en hvilken som du datalagring er tændt) kalder det Min Docs eller hvad fanden du har lyst til, og gemme dine ting der.

Denne slags scanning og Defrag, selv om det vil gøre meget lille forskel i forhold til Defrag tid til at være ærlige.

Næste gøre en af to ting.

Enten:
1) Kopier det til Disk 1 på regelmæssig basis manuelt eller planlægge den til at gøre det for dig.
Eller
2) Sync det med en identisk navngivne mappe på andre drev så det opdateringer i realtid.

Må ikke gå flytte Standardmapper, som jeg sagde før, siger du installerer et program, og det ønsker at oprette en mappe i Users \ [navn] \ Mine dokumenter \ og opbevare nogle vigtige filer der.

Hvis det ikke er der, kan det ikke, nogle gange er det ikke et problem, det vil blot bede dig om og spørge, hvor du vil gemme dem, men det afhænger af installationsprogrammet, så forlade originalfiler der til dette formål, og blot skabe nye andetsteds .
Old 4. juli 2009, 09:01
Medlem Gruppen

Okay, tak for svaret. Jeg har en genopbyggende og vil consioder hvad du siger. Må sige, at min erfaring med installatører dog er nul problemer, og jeg har kørt XP som dette i en årrække.

Er den særlige mappeplacering i Vista og 7 mere vigtigt at installatører?
Old 4. juli 2009, 12:23
Donor-Gruppen

Bør ikke have troet det, de grundlæggende mappe layout har ikke ændret meget, bortset fra ruten for brugeren mapper som er blevet omdøbt og jiggled om lidt, og fungerer lidt anderledes.

Jeg tror det meste spil, men nogle software installerer eller gemmer filer til Users \ [Bruger] \ AppData \ [Prog Folder] \

Så det er, hvor problemerne kan vises.

Intet galt med at planlægge en boot-tid eller logoff sikkerhedskopi af disse filer til en anden disk selv, eller synkronisere dem selv med blot den indbyggede i Windows "Rejsetaske".
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Vista glemmer igen. Hjælp Please?! Won't Let Me Slet MIN EGEN mappe! KerrBearr XO Windows-operativsystemer 2 18 November 2009 14:10
Hvordan angiver jeg et Standardmappen gemme nye brugerdefinerede formularer i MS Outlook? mannu66 E-mail, VoIP og IM Discussion 0 22. maj 2009 11:35
Hvordan kan jeg oprette en delt mappe mellem mit skrivebord med XP og min bærbare computer med Vista? andrewanimation Windows-operativsystemer 1 5. jun 2008 23:01
Ændre Default Download / installer mappe Marcus123 Windows-operativsystemer 1 21. jan 2008 10:58
Vista mappe display spørgsmål skinnyman9000 Windows-operativsystemer 1 23 august 2007 09:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.