vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vista erityispainos Folder Oletus Locations

Reply

Thread Tools
Old 4 heinäkuu 2009, 03:10
Jäsen

Default Vista erityispainos Folder Oletus Locations

Voiko kukaan auttaa ....?

Olen yrittänyt siirtää oletusarvon paikat Näköala erityispainos kansiot nyt muutaman kerran käyttämällä siirtää sijainti reitillä. Kaikki näyttää hyvin, kunnes jossain vaiheessa, jotain menee pieleen tai teen jotain väärin, ja pidän monia tiedostoja kopioidaan yli, kun tiedän, ei ole mitään oletuskansioon sijainnin vielä. Nämä tiedostot näyttävät ei ole mitään tekemistä kansion olen menossa.

Mitä tapahtuu? Yritetään työstä ja laittavat kaiken takaisin, jos se ei näe hyvin yksinkertaista. Olen tästä asiasta paljon mieluummin XP. Napsauta hiiren kakkospainikkeella myDocuments, Siirrä, Selaa, OK. Tehty. Koko erän. Tämä tapa tehdä se Vista on täydellinen kipu on perse verrattuna.

Nyt olen luopunut ja olen juuri lähdössä niitä, jos ne ovat toisensa jälkeen uudestaan (ei korjaus vaihtoehtoja kuin tämä on perintämääräyksellä disk). En kuitenkaan halua olla pahoinpiteli tämän. Joten kukaan voi ehdottaa, mistä voi olla vialla, jos olen ...?
Old 4 heinäkuu 2009, 03:17
Rahoittajien ryhmän

Miksi haluaisit?

Sinun ajaa sisään kuormien ongelmia myöhemmin, jos käyttäjä kansioita ei ole, jos ne on tarkoitus olla.

Just luoda uuden kansion, missä haluat sen, muuttaa kuvaketta Oma Documens, jos olet että fussed, ja pitää olet asioita siellä.

Mutta jotkin ohjelmat on sydänkohtaus, kun he yrittävät asentaa, jos tietyt Windows kansiot eivät ole määrätyn reitin.
Old 4 heinäkuu 2009, 03:41
Jäsen

Vain, mitä olen aina teki XP kaksi osiota levyllä 0, yksi ja muiden tietojen, sitten peili, että tiedot osion toiselle kiintolevylle.

Syyt ....?
Jos aseman vika olla jopa minuutin kopio minun tietojen levyllä 1 (mutta se voi tehdä sen jättää tiedot kansiot oletussijainti, samaa mieltä).

Nopeammin skannaus järjestelmä ajaa ilman skannata kaikki tiedot (mutta nyt ajattelen sitä, voi myös saavuttaa samaa aikataulut virusskanneri jne.).

Nopeammin defrag järjestelmä ajaa ilman defrag kaikkia tietoja, ei näytä olevan tarvetta niin paljon defrag kuin itse järjestelmää.

Nyt ajattelen sitä ehkä ole kovin monta kiinteät syistä .....
Old 4 heinäkuu 2009, 06:32
Rahoittajien ryhmän

Ok, mitä olen viittaa se, että voit luoda uuden kansion osa 2 Disk 0 (tai kumpi teille tietojen varastointiin on päällä) kutsua sitä Omat dokumentit tai mitä helvettiä te kuvitella, ja tallentaa tavaraa sinne.

Se lajittelee skannauksen ja defrag, vaikka se tekee hyvin pieni ero defrag aika olla rehellinen.

Seuraava tehdä yksi kaksi asiaa.

Joko:
1) Kopioi se levylle 1 säännöllisesti manuaalisesti tai ajoita se tehdä sen sinulle.
Tai
2) Sync sen kanssa samalla tavalla nimetty kansio toiseen asemaan niin se päivittää reaaliaikaisesti.

Älä mene siirtämällä oletuskansiot, kuten aiemmin sanoin, sano asennat sovelluksen, ja se haluaa luoda tilaajaluetteloon Users \ [nimi] \ Omat tiedostot \ ja tallentaa joitakin tärkeitä tiedostoja siellä.

Jos se ei ole siellä, se ei voi, joskus se ei ole ongelma, se juuri sinua ja kysyä, mistä ne pelastaa, mutta se riippuu installer, joten jättää alkuperäiset tiedostot on tätä tarkoitusta varten, ja juuri uusia muualla .
Old 4 heinäkuu 2009, 09:01
Jäsen

Okei, Kiitos vastauksesta. Am joiden uudelleen ja consioder mitä sanotte. Täytyy sanoa, että kokemukseni kanssa asentajat vaikka on nolla ongelmia ja olen ollut käynnissä XP kuten tämän useiden vuosien ajan.

Onko kansioon sijainti Vistan ja 7 mitään tärkeämpää asentajia?
Old 4 heinäkuu 2009, 12:23
Rahoittajien ryhmän

Jos ei ole ajatellut niin, perusasetuksessa kansio ulkoasu ei ole muuttunut paljon, muuta kuin reitti käyttäjän kansioita, jotka on muutettu ja jiggled noin vähän, ja se toimii hieman eri tavalla.

Mielestäni se on lähinnä pelit kuitenkin joitakin ohjelmia asentaa tai tallentaa tiedostoja Users \ [User] \ AppData \ [Prog Folder] \

Joten se, missä ongelmat voivat näkyä.

Mitään vikaa ajoitustoiminto käynnistysparametri-aika-log-off varmuuskopion niitä tiedostoja eri levy vaikka tai synkronointi niitä edes juuri rakennettu Windows "Salkku".
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Vista unohtaa jälleen kerran. Help please?! Won't Let Me Poista Omat sovellukset-kansio! KerrBearr ksantiinioksidaasin Windows-käyttöjärjestelmät 2 18 marraskuu 2009 14:10
Miten voin määritellä oletuskansioon tallentaa uuden mukautetun lomakkeet MS Outlook? mannu66 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 0 22. toukokuuta 2009 11:35
Miten voin perustaa jaettuun kansioon välillä työpöytääsi XP ja minun laptop with Vista? andrewanimation Windows-käyttöjärjestelmät 1 5th Jun 2008 23:01
Muuttaminen Oletus Lataa / Install-kansioon Marcus123 Windows-käyttöjärjestelmät 1 21. Jan 2008 10:58
Vista kansio näyttö kysymys skinnyman9000 Windows-käyttöjärjestelmät 1 23. Aug 2007 09:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.