![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand helpen ....? Ik heb geprobeerd het verplaatsen van de standaard locaties van de Vista speciale mappen nu een paar keer met behulp van de verhuizing locatie route. Alles lijkt goed te gaan tot op een bepaald punt, er iets misgaat of ik iets verkeerds gedaan en ik vind een heleboel bestanden worden gekopieerd dan wanneer ik weet dat er niets in de standaard maplocatie nog. Deze bestanden lijken te hebben niets te maken met de map ben ik verhuizen. Wat gebeurt er? Proberen te werken het uit en zet alles terug waar hij was het niet erg eenvoudig. Op deze ik veel liever XP. Klik met de rechtermuisknop myDocuments, Verplaatsen, Dadaïsten, OK. Gedaan. Het hele perceel. Deze manier van doen in Vista is een compleet pijn in de kont in de vergelijking. Voor nu heb ik opgegeven en ben net verlaten ze waar ze zijn, na nog eens opnieuw te installeren (geen reparatie opties als dit is een nuttige schijf). Maar ik wil niet te worden geslagen door dit. Dus kan iemand suggereren waar ik kan gaan verkeerd, als ik ...? |
|
| |||
| |||
| Waarom zou je willen? U loopt bij tal van problemen later, wanneer de gebruiker mappen worden niet waar ze bedoeld is. Maak een nieuwe map waar u het wilt, verander het icoon om de My Documens een als je dat fussed, en houd je er dingen in. Maar sommige programma's zullen een hartaanval als ze probeert te installeren, indien aan bepaalde Windows-mappen zijn niet in de aangegeven route. |
|
| |||
| |||
| Net wat ik altijd deed met XP twee partities op de schijf 0, een voor het systeem en voor andere gegevens, dan spiegel van die gegevens naar een partitie op een andere harde schijf. Redenen ....? In geval van een drive defect hebben tot op de minuut kopie van mijn gegevens op schijf 1 (maar kan dat doen verlaten gegevens mappen in de standaard locatie, overeengekomen). Sneller scannen van systeem rijden zonder te scannen alle gegevens (maar nu ik er over nadenken, kan ook bereiken hetzelfde met schema's in virusscanner etc). Sneller defrag van systeemstation zonder defrag alle gegevens, lijkt niet te moeten zoveel defrag als systeem zelf. Dus nu ik er over nadenken, misschien niet erg veel vaste redenen ..... |
|
| |||
| |||
| Ok, wat ik doen is dat je een nieuwe map op deel 2 Disk 0 (of indien u de opslag van gegevens is ingeschakeld) noemen het Mijn Documenten of wat the hell you fancy, en bewaar je spullen in. Dat sorteert scannen en defrag, hoewel het zal zeer klein verschil met defrag tijd om eerlijk te zijn. Vervolgens gaat u op een van twee dingen. Ofwel: 1) Kopieer het naar Schijf 1 op regelmatige basis handmatig, of schema wordt het voor je doen. Of 2) synchroniseren met een identieke naam map op de andere schijf zodat deze updates in real time. Niet verder gaan verplaatsen van de standaardmappen, zoals ik al zei, dat je een applicatie, en het wil maken van een map in Users \ [naam] \ Mijn documenten \ en bewaar er enkele belangrijke bestanden. Als het er niet, dan kan het niet, soms is het niet een probleem, dan wordt u alleen om uw vragen en waar ze op te slaan, maar het hangt af van de installateur, dus laat originele bestanden er voor dit doel, en alleen het scheppen van nieuwe soorten elders . |
|
| |||
| |||
| Oke, bedankt voor dit antwoord. Ben met een herzien en zal consioder wat je zegt. Moet zeggen dat mijn ervaring met installateurs al is nul problemen en heb ik XP draaien als dit voor een aantal jaren. Is de speciale folder locatie in Vista en 7 meer belang aan installateurs? |
|
| |||
| |||
| Moeten niet denken ja, de map-indeling is niet veel veranderd, met uitzondering van de route voor de gebruiker mappen die is omgedoopt tot en jiggled over een beetje, en werkt iets anders. Ik denk dat het vooral spelletjes, maar sommige software installeert of opgeslagen bestanden Gebruikers \ [gebruikersnaam] \ AppData \ [Prog map] \ Dus dat is waar de problemen kunnen worden weergegeven. Niets mis met de programmering een boot-time of log-off back-up van deze bestanden naar een andere schijf wel of synchronisatievoorkeuren ze zelfs met de ingebouwde Windows "Briefcase". |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Fails nogmaals. Help Please?! Laat me niet verwijderen MIJN eigen map! | KerrBearr XO | Windows besturingssystemen | 2 | 18 november 2009 14:10 |
| Hoe kan ik een standaard map op te slaan nieuwe aangepaste formulieren in MS Outlook? | mannu66 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 22 mei 2009 11:35 |
| Hoe kan ik een gedeelde map tussen mijn desktop met XP en mijn laptop met Vista? | andrewanimation | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juni 2008 23:01 |
| Changing Default Download / Install map | Marcus123 | Windows besturingssystemen | 1 | 21 Jan 2008 10:58 |
| Vista map display vraag | skinnyman9000 | Windows besturingssystemen | 1 | 23 aug 2007 09:36 |
| Thread Tools | |
| |