mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista egen mappe standardplasseringene

Reply

Thread Tools
Old 4 juli 2009, 03:10
Medlem Group

Default Vista egen mappe standardplasseringene

Kan noen hjelpe ....?

Jeg har forsøkt å flytte standardplasseringene av Vista spesielle mapper nå et par ganger ved hjelp av flytte plasseringen rute. Alle synes å gå bra helt til et punkt, noe går galt eller jeg gjør noe galt, og jeg finner en mengde filer blir kopiert over når jeg vet det er ingenting i Standardmappen som ennå. Disse filene ser ut til å ha ingenting å gjøre med mappen jeg flytter.

Hva skjer? Prøver å jobbe den ut og sette alt tilbake der det var ikke ser veldig grei. På denne jeg mye foretrukket XP. Høyreklikk myDocuments, Flytt, Bla gjennom, OK. Ferdig. Hele mye. Denne måten å gjøre det i Vista er en komplett smerter i rompe i sammenligning.

For nå har jeg gitt opp, og jeg bare forlate dem der de er, etter en reinstall (ingen reparasjon som dette er en sekundær disk). Men jeg ønsker ikke å bli slått av dette. Så kan noen foreslå hvor jeg kan gå galt, hvis jeg ...?
Old 4 juli 2009, 03:17
Donor Group

Hvorfor ville du vil?

Du vil kjøre på masse problemer senere hvis brukeren mapper er ikke der de er ment å være.

Bare opprett en ny mappe der du måtte ønske det, endre ikonet til Min Documens en hvis du er som fussed, og holder du ting i det.

Men noen programmer får hjerteinfarkt når de prøver å installere dersom visse Windows mapper er ikke i den angitte ruten.
Old 4 juli 2009, 03:41
Medlem Group

Akkurat hva jeg alltid gjorde med XP, to partisjoner på disk 0, en for systemet og andre for data, og speil av at dataene til en partisjon på en annen harddisk.

Grunner ....?
Ved stasjonen fiasko har opptil minutt kopi av dataene på disk 1 (men kan gjøre det forlater data mapper i standardplasseringen, avtalt).

Quicker skanning av systemet uten å skanne alle data (men nå jeg tenker over det, kan også oppnå samme med planene i virusskanneren etc).

Quicker defrag av systemet uten å defrag alle data, ser ikke ut til å trenge så mye defrag som systemet selv.

Så nå er jeg tenker på det, kanskje ikke så veldig mange gode grunner .....
Old 4 juli 2009, 06:32
Donor Group

Ok, det jeg foreslå at du oppretter en ny mappe på Part 2 Disk 0 (eller hvilken som du datalagring er på) kaller den Mine Dokumenter eller hva pokker du har lyst på, og lagrer ting der inne.

Som sorterer skanning og defrag, selv om det vil gjøre liten forskjell for defrag tide å være ærlig.

Neste gjøre ett av to ting.

Enten:
1) Kopier den over til Disk 1 på regelmessig basis manuelt eller planlegge at den skal gjøre det for deg.
Eller
2) Sync med et likt navngitt mappe på den andre stasjonen slik at den oppdateres i sanntid.

Ikke gå flytte standardmapper, som jeg sa tidligere, at du installerer et program, og det vil lage en katalog i Users \ [navn] \ Mine dokumenter \ og lagre viktige filer der.

Hvis den ikke er der, kan det ikke, noen ganger er det ikke et problem, det vil bare spørre deg og spør hvor du vil lagre dem, men det avhenger av installasjonsprogrammet, så la opprinnelige filene finnes for dette formål, og bare opprette nye andre steder .
Old 4 juli 2009, 09:01
Medlem Group

Ok, Takk for at svaret. Am har en revurdere og vil consioder hva du sier. Må si at min erfaring med montører skjønt er null problem og jeg har vært kjører XP som dette i flere år.

Er spesiell mappe i Vista og 7 mer viktig å montører?
Old 4 juli 2009, 12:23
Donor Group

Skulle ikke trodd det, grunnleggende mappe layout har ikke forandret seg mye, annet enn ruten for brukeren mapper som har fått nytt navn og jiggled om litt, og fungerer litt annerledes.

Jeg tror det er mest spill, men noen programvare installert eller lagrer filer til Users \ [bruker] \ AppData \ [Prog Folder] \

Så det er der problemene kan vises.

Ingenting galt med å planlegge en boot-tid eller log-off sikkerhetskopi av disse filene til en annen plate skjønt, eller synkronisere dem selv med bare den innebygde Windows "Koffert".
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Vista Svikter igjen. Hjelp Please?! Won't Let Me Slett min egen mappe! KerrBearr xo Windows-operativsystemer 2 18 november 2009 14:10
Hvordan angir jeg en Standardmappen å lagre nye egendefinerte skjemaer i MS Outlook? mannu66 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 22 mai 2009 11:35
Hvordan kan jeg opprette en delt mappe fra skrivebordet med XP og min laptop med Vista? andrewanimation Windows-operativsystemer 1 5 juni 2008 23:01
Endre Default Download / Install mappe Marcus123 Windows-operativsystemer 1 21 januar 2008 10:58
Vista mappe vise spørsmålet skinnyman9000 Windows-operativsystemer 1 23 august 2007 09:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.