![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har for nylig købt en ny laptop det var cirka to måneder siden. Det kom med Vista Ultimate installeret på det jeg kan lide det, men jeg tænkte på, om der er nogen måder lidt bedre resultater med undtagelse af de sædvanlige køre CCleaner, Diskdefragmentering osv.
| |||
| |||
| Check out TweakVI til Windows Vista Jeg har ikke flyttet til Vista endnu, men det ser ud til at være cool. - Aktiver hundredvis af skjulte Windows Vista-indstillinger, - Rense dit registreringsdatabasen, aktiverer systemet og software restriktioner, - Vist detaljerede oplysninger om systemet, - At skabe et 256 MB RAM-drev, - Beskytte dine personlige oplysninger - Rene din harddisk, - Håndtere TrueType-skrifttyper, - Forbedre din internetforbindelse, - Optimere din CPU, - Optimere din RAM, administrere systemet opdateringer, - Og meget mere ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vil have et kig på det tak for forslaget |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er det muligt at gå fra Vista Home til 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystemer | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| Hvor meget plads er der behov for Vista Ultimate? | thingie2 | Windows-operativsystemer | 9 | 8. maj 2008 00:02 |
| Opgradering til Vista Ultimate 64-bit. Please help. | AMD4LIFE | Windows-operativsystemer | 8 | 2 januar 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HJÆLP PLS | Thunderer | Windows-operativsystemer | 5 | 11th Dec 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystemer | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |