![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb onlangs een nieuwe laptop was ongeveer twee maanden geleden. Het kwam met Vista Ultimate geïnstalleerd op het I like it, maar ik vroeg me af of er manieren van iets betere prestaties, behalve voor de gebruikelijke termijn ccleaner, Schijfdefragmentatie enz.
| |||
| |||
| Check out TweakVI voor Windows Vista Ik heb niet naar Vista nog niet, maar dit ziet er te cool. - Activeer honderden verborgen instellingen van Windows Vista, - Reinig uw register, activeert systeem en software beperkingen, - Display systeem gedetailleerde informatie, - Een 256 MB RAM-station, - Bescherm uw privacy, - Reinig uw harde schijf, - Het beheer van TrueType-lettertypen, - Verbeteren van uw internetverbinding, - Optimaliseren van uw CPU, - Optimaliseren van uw RAM, beheren systeem updates - En nog veel meer ... |
|
| |||
| |||
| Ik zal eens een kijkje op dat dank voor de suggestie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om van Vista Home Ga naar 7 Ultimate? | Haun | Windows besturingssystemen | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Hoeveel ruimte nodig is voor Vista Ultimate? | thingie2 | Windows besturingssystemen | 9 | 8 mei 2008 00:02 |
| Upgrade naar Vista Ultimate 64-bit. Please Help. | AMD4LIFE | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HELP PLS | Donderaar | Windows besturingssystemen | 5 | 11 dec 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows besturingssystemen | 8 | 23 okt 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |