![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har nyligen köpt en ny laptop det var ungefär två månader sedan. Den kom med Vista Ultimate installerat på det jag gillar den men jag undrar om det finns något sätt att något förbättrade resultat, utom för de vanliga köra ccleaner, Diskdefragmenteraren etc.
| |||
| |||
| Kolla in TweakVI för Windows Vista Jag har inte flyttat till Vista ännu, men det här ser ut att vara cool. - Aktivera hundratals gömda Windows Vista inställningar, - Codecs, aktivera systemet och begränsningar programvara, - Visa detaljerad information system, - Skapa en 256 MB RAM-enhet, - Skydda din integritet - Rena hårddisken, - Hantera TrueType-teckensnitt, - Förbättra din Internet-anslutning - Optimera din CPU, - Optimera din RAM, hantera system uppdateringar - Och mycket mer ... |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att titta på som tack för förslaget |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det möjligt att gå från Vista Home to 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystem | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| Hur mycket utrymme behövs för Vista Ultimate? | thingie2 | Windows-operativsystem | 9 | 8 maj 2008 00:02 |
| Uppgradering till Vista Ultimate 64-bit. Please help. | AMD4LIFE | Windows-operativsystem | 8 | 2 januari 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HJÄLP PLS | Thunderer | Windows-operativsystem | 5 | 11 december 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystem | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |