![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænker på at køre Vista Ultimate på min laptop, jeg har installeret Windows Vista Upgrade Advisor, og det siger jeg bør opgradere mit skærmkort men jeg cant fordi det er indbygget i bundkortet. Vil vista stadig kører? Eller vil jeg bare nødt til at holde sig til xp?
| |||
| |||
| Her er, hvad den siger: Efter installation af Windows Vista, anbefaler vi, at du opgraderer dit skærmkort Din nuværende skærmkortet ikke understøtter Windows Aero ™ brugeroplevelse. Kontakt computerproducenten eller formidleren for at se, om en opgradering er tilgængelig. Klik på her for en liste over skærmkort, der understøtter Windows Aero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke opgradere en video-kortet i en bærbar computer.
Det vil sandsynligvis køre på, hvad du har, bare at du har 2GB RAM eller det vil være meget langsom. Også den endelige version er meget dyrt og ikke er for forskellige til Home Premium, i tilfælde af, at du ikke var klar over. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har 1 1 / 4 gig RAM, så skal jeg bin ideen om at opgradere til Vista? |
|
| |||
| |||
| Det vil være langsom. Hvordan kan man få det for ingenting, så? |
|
| |||
| |||
| Det ville være at fortælle |
|
| |||
| |||
| Faktisk ville det. Så din stjæle det så, nice one! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tbh Jeg har vista og jeg foretrækker xp ... det langt mere forenelig med godt ... alt og hurtigere
| |||
| |||
| Lige installeret Vista Ultimate og troede, det var skidt, så udslettet den og sætte den gode gamle XP tilbage på |