![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ajattelen käynnissä Vista Ultimate minun laptop, olen asentanut Windows Vista Upgrade Advisor ja se sanoi, että minun pitäisi päivittää minun näytönohjain, mutta i-kirjain erikoiskieli koska se on rakennettu osaksi emolevyyn. Voiko näköala silti ajaa? Tai minä vain on kiinni xp?
| |||
| |||
| Here's what it says: Kun olet asentanut Windows Vistan, suosittelemme päivitystä näytönohjaimen Nykyinen näytönohjain ei tue Windows Aero ™ käyttäjien kokemuksia. Ota yhteyttä tietokoneen valmistajaan tai jälleenmyyjän nähdä, jos päivitys on saatavilla. Napsauta tässä on luettelo näyttösovittimet tukevat Windows Aero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi päivittää näyttösovittimen laptop.
Se tulee todennäköisesti toimimaan mitä on vain varmista, että sinulla on 2 Gt RAM-muistia tai se on hyvin hidasta. Myös lopullinen versio on erittäin kallista ja ei liian erilaisia Home Premium, in-jos sinulla ei ole tietoinen. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Minulla on 1 1 / 4 keikka juntta joten minun pitäisi bin ajatus Vista-päivitystä? |
|
| |||
| |||
| Se on hidasta. Kuinka voidaan saada se mitään sitten? |
|
| |||
| |||
| Se olisi kertoa |
|
| |||
| |||
| Itse asiassa se olisi. Joten varastaminen sen jälkeen, nice one! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tbh Olen näköala ja mieluummin xp ... on paljon soveltuu hyvin ... kaiken ja nopeammin
| |||
| |||
| Juuri asennettu Vista Ultimate, ja juuri se on roskaa, niin pyyhki sen ja laittaa vanhan kunnon XP takaisin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko mahdollista siirtyä Vista Home 7 Ultimate? | Haun | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 19 syyskuu 2009 19:45 |
| Paljonko tilaa tarvitaan Vista Ultimate? | thingie2 | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 8. toukokuuta 2008 00:02 |
| Päivitys Vista Ultimate 64-bit. Ole hyvä ja auta. | AMD4LIFE | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 2. Jan 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate OHJE PLS | Thunderer | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 11. Joulukuu 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 4. Sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |