![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk aan stromend Vista Ultimate op mijn laptop installeerde ik de Windows Vista Upgrade Advisor en hij zegt dat ik moet mijn videokaart, maar i cant omdat hij is ingebouwd in het moederbord. Vista zal nog lopen? Of zal ik gewoon moeten vasthouden aan XP?
| |||
| |||
| Hier is wat het zegt: Na het installeren van Windows Vista, raden we aan verbetering van uw videokaart Uw huidige videokaart zal geen ondersteuning voor de Windows Aero ™ user experience. Neem contact op met uw computerfabrikant of doorverkoper om te zien of er een upgrade beschikbaar is. Klik op hier voor een lijst met videokaarten die ondersteuning bieden voor Windows Aero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt geen upgrade van een video kaart in een laptop.
Het zal waarschijnlijk draaien op wat je hebt, let er dan op dat u 2GB ram of het zal zeer traag. Ook de uiteindelijke versie is erg duur en niet te verschillen van Home Premium, in het geval u zich niet bewust waren. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb 1 1 / 4 gig ram dus moet ik bin de idee van een upgrade naar Vista? |
|
| |||
| |||
| Het zal langzaam. Hoe krijgt hij voor niets dan? |
|
| |||
| |||
| Dat zou vertellen |
|
| |||
| |||
| Inderdaad zou het. Dus je steelt hij dan, nice one! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH Ik heb vista en ik liever xp ... het veel beter met goed ... alles en sneller
| |||
| |||
| Net geïnstalleerde Vista Ultimate en vond het onzin, dus veegde ze en zet de goede oude xp weer op |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om van Vista Home Ga naar 7 Ultimate? | Haun | Windows besturingssystemen | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Hoeveel ruimte nodig is voor Vista Ultimate? | thingie2 | Windows besturingssystemen | 9 | 8 mei 2008 00:02 |
| Upgrade naar Vista Ultimate 64-bit. Please Help. | AMD4LIFE | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HELP PLS | Donderaar | Windows besturingssystemen | 5 | 11 dec 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 2 | 4e sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |