![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenker på å kjøre vista ultimate på min laptop, jeg installerte Windows Vista Upgrade Advisor og det sier jeg bør oppgradere skjermkortet men jeg skrånende fordi den er innebygd i hovedkortet. Vil vista fortsatt kjøre? Eller vil jeg bare må holde fast med xp?
| |||
| |||
| Her er hva det står: Etter at du har installert Windows Vista, anbefaler vi at du oppgraderer skjermkortet Din nåværende Skjermkortet støtter ikke Windows Aero ™ brukeropplevelse. Kontakt produsenten av datamaskinen eller forhandler for å se om en oppgradering er tilgjengelig. Klikk her for en liste over skjermkort som støtter Windows Aero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke oppgradere et skjermkort i en bærbar datamaskin.
Det vil trolig kjøre på hva du har, bare sørg for at du har 2 GB RAM, eller det vil være svært treg. Også den endelige versjonen er svært dyre og er ikke så forskjellig Home Premium, i tilfelle du ikke var klar over. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har 1 1 / 4 gig RAM så skal jeg bin ideen om å oppgradere til Vista? |
|
| |||
| |||
| Det vil være treg. Hvordan virker en få det for noe da? |
|
| |||
| |||
| Det ville være å fortelle |
|
| |||
| |||
| Faktisk ville det. Slik at stjele den da, nice one! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tbh Jeg har vista og jeg foretrekker XP ... det mye mer kompatibel med godt ... alt og raskere
| |||
| |||
| Akkurat installert Vista Ultimate og trodde det var søppel, så tørkes det og sette det gode gamle xp igjen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det mulig å gå fra Vista Home til 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystemer | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Hvor mye plass som kreves for Vista Ultimate? | thingie2 | Windows-operativsystemer | 9 | 8 mai 2008 00:02 |
| Oppgradere til Vista Ultimate 64-bit. Please Help. | AMD4LIFE | Windows-operativsystemer | 8 | 2 januar 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HJELP PLS | Thunderer | Windows-operativsystemer | 5 | 11 desember 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 2 | 4de Sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |