![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tänker på att köra Vista Ultimate på min laptop, jag installerade Windows Vista Upgrade Advisor och det säger jag skulle uppgradera mitt grafikkort men jag skränande eftersom det är inbyggt i moderkortet. Kommer vista fortfarande köra? Eller kommer jag bara att hålla med xp?
| |||
| |||
| Här är vad den säger: När du har installerat Windows Vista, rekommenderar vi att uppgradera grafikkortet Din nuvarande grafikkortet kommer inte att stödja Windows Aero ™ användarupplevelse. Kontakta datortillverkaren eller återförsäljare för att se om en uppgradering finns tillgänglig. Klicka här en lista med grafikkort som stöder Windows Aero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan inte uppgradera ett grafikkort i en bärbar dator.
Det kommer sannolikt att köra på vad du har, bara se till att du har 2 GB RAM eller kommer det att vara mycket långsam. Även den slutliga versionen är mycket dyr och är inte alltför olika för att Home Premium, i fall ni inte var medvetna om. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har 1 1 / 4 gig RAM så ska jag bin tanken på att uppgradera till Vista? |
|
| |||
| |||
| Det kommer att vara långsam. Hur blir det för något då? |
|
| |||
| |||
| Det skulle vara talande |
|
| |||
| |||
| Det skulle göra. Så ditt stjäla det då, nice one! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tbh Jag har vista och jag föredrar xp ... det mycket mer kompatibelt med väl ... allt och snabbare
| |||
| |||
| Precis installerat Vista Ultimate och trodde det var skräp, så torkas det och lägga det gamla goda xp igen |