mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista opdateringen ikke virker Fejl 80072efd

Reply

Thread Tools
Old 30. maj 2009, 13:27
Donor-Gruppen

Default Vista opdateringen ikke virker Fejl 80072efd

Jeg har venner computer. Det var nogle malware, som vi fik firhugget væk i malware afsnit (Tak igen sbj), men har alligevel ikke vil opdatere. Jeg får koden 80072efd, som siger, det er med firewall. Jeg har prøvet alt, hvad jeg har fundet fra MS TechNet-websted, og de links, udstyret med den fejlmeddelelse, stadig ingen opdatering. Jeg har nulstillet Windows Firewall (der er ingen andre). Jeg har kontrolleret indstillingerne på min router, jeg har nulstillet Windows Update. Jeg har ofret en ren hvid unblemished lammekød ved midnat og havde en voodoo heks sang og støbt staver på computeren. Jeg har stadig ingen opdatering. Kan nogen foreslå noget? Jeg tror, noget andet sted i registreringsdatabasen fik hosed op men der er kun cirka 6 bazillion poster der, at jeg ikke ved noget om at se på lol.
Old 2. juni 2009, 05:13
Bandlyst Gruppen

Hey Bubba,

Er du sikker på, at tjenesten er startet?

Mit system: ProGear Custom

Processor (s):
AMD Phenom2 955
Bundkort:
Asus P5Q SE / R
RAM Hukommelse:
4GB PC2 6400
Grafikkort (r):
GeForce 7900GTX & GeForce 8400GS
Lydkort:
Harddisk (e):
4 500GB Seagate Barracudas
Optisk drev (r):
2 Samsung DVD / CD
Sag / PSU:
700w Thermaltake 50.784
Køling:
Network / Internet:
Kabel 10Indtil 1 ned
Monitor (s):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Old 2. juni 2009, 08:14
Donor-Gruppen

Ja, det er begyndt at køre. LOL jeg gik ind og bare for grins startede HVER service på ét punkt, derefter kun de væsentlige tjenesteydelser, efter at starte op, jeg begyndte de tjenester, én efter én ........

De sjove ting er, med mere at google, det lader til at være en fejl, at der sker mere på computere, der kører MSM. (Eller hvad det så dum microsoft IM program er). Jeg mindes ikke at se, at på deres computer selvom ..........
Old 2. juni 2009, 08:17
Bandlyst Gruppen

<link fjernes ikke reklamerer here>
Old 2. juni 2009, 10:31
Bandlyst Gruppen

Bubba,

Har en dato for dig ... LOL NO ordspil bestemt opdagede vi, at hvis du stoppe tjenesten, og erstatte disse to fil og igen starte tjenesten kan fungere for dig.

WindowsUpdateAgent30-x86.exe
WindowsXP-KB927891-v3-x86-DAN.exe

Held og lykke BUD
Old 2. juni 2009, 12:06
Donor-Gruppen

Se om dette hjælper

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2. juni 2009, 17:02
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Se om dette hjælper
NAW, jeg prøvede det, og også på linket i denne artikel her: http://support.microsoft.com/?kbid=836941 . Hverken en bearbejdet. Thanks anyways.

BTW Hvordan gør dine links i ord som "denne." Jeg har gjort det på andre websteder, men normalt det springer op som en mulighed, når du sender et link. Jeg kan ikke se det her. Jeg har været defineret til at spørge ................
Old 3. juni 2009, 02:31
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
BTW Hvordan gør dine links i ord som "denne." Jeg har gjort det på andre websteder, men normalt det springer op som en mulighed, når du sender et link. Jeg kan ikke se det her. Jeg har været defineret til at spørge ................
Bare kopiere URL link til klippebordet (højreklik / kopi) fremhæve ordet du ønsker, at linket er knyttet til, kan du klikke på "Indsæt link"-ikonet Og derefter indsætte linket og klik på OK.

HTH
Old 5. juni 2009, 23:00
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Bare kopiere URL link til klippebordet (højreklik / kopi) fremhæve ordet du ønsker, at linket er knyttet til, kan du klikke på "Indsæt link"-ikonet Og derefter indsætte linket og klik på OK.

HTH
Woot. Det fungerede perfekt. LOL Jeg kan ikke give dig nogen Tilbageførselsrapport men indtil jeg spredt nogle omkring I'm fortalte ....... ked af.
Old 6. juni 2009, 02:21
Donor-Gruppen

Du er velkommen
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Vista vil ikke opdatere Bubba Virus, Spyware & Sikkerhed 56 30. maj 2009 14:16
NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error jmleugenio Multimedia & Codecs 1 27. maj 2009 07:43
ITunes opdatering fejlmeddelelse lisa02148 Multimedia & Codecs 1 22. sep 2008 17:28
Windows Vista Update Error robina80 Windows-operativsystemer 1 12 juni 2008 09:09
Vista Windows Update Shocker Windows-operativsystemer 1 13 januar 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.