![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har venner computer. Det var nogle malware, som vi fik firhugget væk i malware afsnit (Tak igen sbj), men har alligevel ikke vil opdatere. Jeg får koden 80072efd, som siger, det er med firewall. Jeg har prøvet alt, hvad jeg har fundet fra MS TechNet-websted, og de links, udstyret med den fejlmeddelelse, stadig ingen opdatering. Jeg har nulstillet Windows Firewall (der er ingen andre). Jeg har kontrolleret indstillingerne på min router, jeg har nulstillet Windows Update. Jeg har ofret en ren hvid unblemished lammekød ved midnat og havde en voodoo heks sang og støbt staver på computeren. Jeg har stadig ingen opdatering. Kan nogen foreslå noget? Jeg tror, noget andet sted i registreringsdatabasen fik hosed op men der er kun cirka 6 bazillion poster der, at jeg ikke ved noget om at se på lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Bubba,
| |||
| |||
| Ja, det er begyndt at køre. LOL jeg gik ind og bare for grins startede HVER service på ét punkt, derefter kun de væsentlige tjenesteydelser, efter at starte op, jeg begyndte de tjenester, én efter én ........ De sjove ting er, med mere at google, det lader til at være en fejl, at der sker mere på computere, der kører MSM. (Eller hvad det så dum microsoft IM program er). Jeg mindes ikke at se, at på deres computer selvom .......... |
|
| |||
| |||
| <link fjernes ikke reklamerer here> |
|
| |||
| |||
| Bubba, Har en dato for dig ... LOL NO ordspil bestemt opdagede vi, at hvis du stoppe tjenesten, og erstatte disse to fil og igen starte tjenesten kan fungere for dig. WindowsUpdateAgent30-x86.exe WindowsXP-KB927891-v3-x86-DAN.exe Held og lykke BUD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om dette hjælper
| |||
| |||
| Citat:
BTW Hvordan gør dine links i ord som "denne." Jeg har gjort det på andre websteder, men normalt det springer op som en mulighed, når du sender et link. Jeg kan ikke se det her. Jeg har været defineret til at spørge ................ |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og derefter indsætte linket og klik på OK.HTH |
|
| |||
| |||
| Woot. Det fungerede perfekt. LOL Jeg kan ikke give dig nogen Tilbageførselsrapport men indtil jeg spredt nogle omkring I'm fortalte ....... ked af. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Vista vil ikke opdatere | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 56 | 30. maj 2009 14:16 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27. maj 2009 07:43 |
| ITunes opdatering fejlmeddelelse | lisa02148 | Multimedia & Codecs | 1 | 22. sep 2008 17:28 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |