![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on ystäviä tietokoneeseen. Se oli joitakin haittaohjelmia, jotka saimme potenssiin pois ja haittaohjelmien osa (Kiitos jälleen sbj), mutta vielä ei päivitys. Saan koodin 80072efd, jonka mukaan se firewalled. Olen yrittänyt kaikkea olen löytänyt siitä MS TechNet-sivustolla ja linkit mukana virhesanomassa vielä ole päivitystä. Olen nollata Windowsin palomuuri (ei ole muuta). Olen tarkistanut asetukset minun reititin, olen palauttaa Windows Update. Olen uhrannut puhdas valkoinen tahraton karitsanlihan keskiyöllä ja oli voodoo mustaeväkampela messuta ja valettu jaksoja tietokoneeseen. En ole vieläkään saanut päivityksen. Voiko kuka tahansa ehdottaa jotakin? Mielestäni jotain jossain rekisterin sai hosed, mutta niitä on vain noin 6 bazillion merkinnät siitä, että i tiedä mitään tarkastella lol.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei Bubba,
|
|||
|
|||
|
Joo, se on alkanut, ja käynnissä. LOL menin ja vain grins alkoi EVERY palvelun yhdessä pisteessä, sitten vain keskeiset palvelut, jonka jälkeen käynnistetään, aloin palvelujen yksitellen ........
Tämä hauska asia on, enemmän Google-hakuja, se näyttää olevan virhe, että näin tapahtuu enemmän tietokoneita, jotka toimivat luuliha. (Tai mitä se sitten typerä microsoft chat-ohjelma). En muistuttaa siitä, että heidän tietokone vaikka .......... |
|
|
|||
|
|||
|
<link poistettu eivät mainostaa tähän>
|
|
|
|||
|
|||
|
Bubba,
Onko ylös päivämäärä sinulle ... LOL EI pun tarkoitettu olemme huomanneet, että jos lopettaa palvelua, ja korvata nämä kaksi tiedostoa ja uudelleen käynnistää palvelun voi työskennellä sinulle. WindowsUpdateAgent30-x86.exe WindowsXP-KB927891-v3-x86-FIN.exe Onnea alkuunsa |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Katso, jos tämä auttaa
|
|||
|
|||
|
Quote:
BTW Miten teet linkit sanat, kuten "tämä". Olen tehnyt niin muissa sivustoissa, mutta yleensä se tulee esiin kuin yksi vaihtoehto, kun lähettää linkin. En näe, että tässä. Olen ollut tarkoitettu pyytämään ................ |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
, Liitä linkki ja valitse sitten OK.HTH |
|
|
|||
|
|||
|
Woot. Se toimi täydellisesti. LOL En voi antaa sinulle mitään rep vaikka kunnes levitä noin noin Olen kertonut ....... pahoillaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olet tervetullut
|