mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vista-update werkt niet Fout 80072efd

Reply

Thread Tools
Old 30 mei 2009, 13:27
Donor Groep

Default Vista-update werkt niet Fout 80072efd

Ik heb een computer vrienden. Zij had een aantal malware die we vierkant weg in de malware-sectie (Nogmaals bedankt sbj), maar is nog steeds niet updaten. Ik krijg de code 80072efd, die zegt dat de firewall. Ik heb geprobeerd alles wat ik heb gevonden bij de MS TechNet-site en de links met het foutbericht nog steeds geen update. Ik heb de Windows Firewall (er is geen andere). Ik heb de instellingen op mijn router, ik heb opnieuw Windows Update. Ik heb opgeofferd een zuiver wit onbevlekt lam om middernacht en had een voodoo-heks chant en gegoten spreuken op de computer. Ik heb nog steeds geen update. Kan iemand iets suggereren? Ik denk dat er iets ergens in het register heb hosed, maar er zijn slechts circa 6 bazillion items er dat ik weet niets over om naar te kijken lol.
Old De 2 juni 2009, 05:13
Banned Groep

He Bubba,

Weet u zeker dat de dienst is begonnen?

Mijn Systeem: ProGear Aangepast

Processor (s):
AMD Phenom2 955
Moederbord:
Asus P5Q SE / R
RAM Geheugen:
4GB PC2 6400
Graphics Card (s):
GeForce 7900GTX & GeForce 8400GS
Sound Card:
Hard Drive (s):
4 500GB Seagate Barracudas
Optische Drive (s):
2 Samsung DVD / CD
Case / PSU:
700w Thermaltake 50784
Koeling:
Netwerk / Internet:
Kabel 10up 1 down
Monitor (s):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Old De 2 juni 2009, 08:14
Donor Groep

Ja, het is gestart en uitgevoerd. LOL ik ging in en net voor grijnst begon elke dienst op een punt, dan alleen de essentiële diensten, dat na het opstarten, ik begon de diensten op een rijtje ........

Het grappige is, met meer Google, het lijkt erop dat het een fout dat gebeurt meer op computers die draaien separatorvlees. (Of wat dat domme microsoft IM-programma is). Ik kan mij niet herinneren dat er op hun computer maar ..........
Old De 2 juni 2009, 08:17
Banned Groep

<link verwijderd geen reclame hier>
Old De 2 juni 2009, 10:31
Banned Groep

Bubba,

Hebben een up datum voor je ... LOL NEE woordspeling bestemd vonden we dat, als u stopt met de dienst, en vervang deze twee bestand en opnieuw starten van de dienst kan het werk voor je.

WindowsUpdateAgent30-x86.exe
WindowsXP-KB927891-v3-x86-NLD.exe

Succes bud
Old De 2 juni 2009, 12:06
Donor Groep

Zie als dit helpt

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old De 2 juni 2009, 17:02
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Zie als dit helpt
Nee, ik probeerde dat en ook de link in dat artikel hier: http://support.microsoft.com/?kbid=836941 . Noch een werkte. Dankzij Anyways.

BTW Hoe maak je je links in woorden als "dit." Ik heb het gedaan op andere sites, maar meestal is opduikt als een optie wanneer u een bericht met een link. Ik zie niet in dat hier. Ik heb zin om te vragen ................
Old 3 jun 2009, 02:31
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
BTW Hoe maak je je links in woorden als "dit." Ik heb het gedaan op andere sites, maar meestal is opduikt als een optie wanneer u een bericht met een link. Ik zie niet in dat hier. Ik heb zin om te vragen ................
Kopieer de URL link naar klembord (rechts klik / kopiëren) de aandacht vestigen op het woord dat u wilt dat de link aan, klik op de "Insert Link" icoon , Plak de link en klik op OK.

HTH
Old 5 jun 2009, 23:00
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Kopieer de URL link naar klembord (rechts klik / kopiëren) de aandacht vestigen op het woord dat u wilt dat de link aan, klik op de "Insert Link" icoon , Plak de link en klik op OK.

HTH
Woot. Dat werkte perfect. LOL kan ik niet geven u elke rep maar tot ik enige spreiding rondom I'm verteld ....... sorry.
Old 6 jun 2009, 02:21
Donor Groep

You're welcome
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Vista Won't Update Bubba Virus, spyware & Security 56 30 mei 2009 14:16
NVIDIA Network Bus volksteller - Windows Update Driver Error jmleugenio Multimedia & Codecs 1 27 mei 2009 07:43
ITunes update foutmelding lisa02148 Multimedia & Codecs 1 22e sep 2008 17:28
Windows Vista Update Error robina80 Windows besturingssystemen 1 12 jun 2008 09:09
Vista Windows Update Shocker Windows besturingssystemen 1 13 Jan 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.