![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een computer vrienden. Zij had een aantal malware die we vierkant weg in de malware-sectie (Nogmaals bedankt sbj), maar is nog steeds niet updaten. Ik krijg de code 80072efd, die zegt dat de firewall. Ik heb geprobeerd alles wat ik heb gevonden bij de MS TechNet-site en de links met het foutbericht nog steeds geen update. Ik heb de Windows Firewall (er is geen andere). Ik heb de instellingen op mijn router, ik heb opnieuw Windows Update. Ik heb opgeofferd een zuiver wit onbevlekt lam om middernacht en had een voodoo-heks chant en gegoten spreuken op de computer. Ik heb nog steeds geen update. Kan iemand iets suggereren? Ik denk dat er iets ergens in het register heb hosed, maar er zijn slechts circa 6 bazillion items er dat ik weet niets over om naar te kijken lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He Bubba,
| |||
| |||
| Ja, het is gestart en uitgevoerd. LOL ik ging in en net voor grijnst begon elke dienst op een punt, dan alleen de essentiële diensten, dat na het opstarten, ik begon de diensten op een rijtje ........ Het grappige is, met meer Google, het lijkt erop dat het een fout dat gebeurt meer op computers die draaien separatorvlees. (Of wat dat domme microsoft IM-programma is). Ik kan mij niet herinneren dat er op hun computer maar .......... |
|
| |||
| |||
| <link verwijderd geen reclame hier> |
|
| |||
| |||
| Bubba, Hebben een up datum voor je ... LOL NEE woordspeling bestemd vonden we dat, als u stopt met de dienst, en vervang deze twee bestand en opnieuw starten van de dienst kan het werk voor je. WindowsUpdateAgent30-x86.exe WindowsXP-KB927891-v3-x86-NLD.exe Succes bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zie als dit helpt
| |||
| |||
| Citaat:
BTW Hoe maak je je links in woorden als "dit." Ik heb het gedaan op andere sites, maar meestal is opduikt als een optie wanneer u een bericht met een link. Ik zie niet in dat hier. Ik heb zin om te vragen ................ |
|
| |||
| |||
| Citaat:
, Plak de link en klik op OK.HTH |
|
| |||
| |||
| Woot. Dat werkte perfect. LOL kan ik niet geven u elke rep maar tot ik enige spreiding rondom I'm verteld ....... sorry. |
|
| |||
| |||
| You're welcome |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spyware & Security | 56 | 30 mei 2009 14:16 |
| NVIDIA Network Bus volksteller - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 mei 2009 07:43 |
| ITunes update foutmelding | lisa02148 | Multimedia & Codecs | 1 | 22e sep 2008 17:28 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 jun 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows besturingssystemen | 1 | 13 Jan 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |