mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vista-oppdatering fungerer ikke Feil 80072efd

Reply

Thread Tools
Old 30 mai 2009, 13:27
Donor Group

Jeg har venner datamaskinen. Den hadde noen malware som vi fikk kvadrerte bort i malware delen (Takk sbj), men det likevel ikke oppdateringen. Jeg får koden 80072efd, som sier det er firewalled. Jeg har prøvd alt jeg har funnet fra MS TechNet området og linkene som følger med feilmeldingen fortsatt ingen oppdatering. Jeg har tilbakestille Windows Firewall (det er ingen andre). Jeg har sjekket innstillingene på ruteren, har jeg tilbakestille Windows Update. Jeg har ofret en ren hvit unblemished lam ved midnatt og hadde en voodoo witch chant og kastet staver på datamaskinen. Jeg har fremdeles ingen oppdatering. Kan noen foreslå noe? Jeg tror noe annet sted i registret fikk hosed opp, men det er bare ca 6 bazillion oppføringer det at jeg vet ikke noe om å se på lol.
Old 2 juni 2009, 05:13
Banned Group

Hei Bubba,

Er du sikker på at tjenesten har startet?

Min System: ProGear Custom

Prosessor (er):
AMD Phenom2 955
Hovedkort:
Asus P5Q SE / R
RAM-minne:
4GB PC2 6400
Graphics Card (s):
GeForce 7900GTX og GeForce 8400GS
Lydkort:
Harddisk (er):
4 500 GB Seagate Barracudas
Optisk stasjon (er):
2 Samsung DVD / CD
Case / PSU:
700w Thermaltake 50784
Cooling:
Nettverk / Internett:
Kabel 10up 1 ned
Skjerm (er):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Old 2 juni 2009, 08:14
Donor Group

Ja, det er startet og kjører. LOL jeg gikk inn og bare for grins startet alle tjenester på ett punkt, og bare de grunnleggende tjenester, etter at oppstart, jeg begynte tjenestene enkeltvis ........

Den morsomme ting er med mer googlingen, den synes å være en feil som skjer mer på datamaskiner som kjører MSM. (Eller hva den dumme microsoft IM program). Jeg kan ikke huske å se at på datamaskinen om ..........
Old 2 juni 2009, 08:17
Banned Group

<link fjernes ikke annonserer here>
Old 2 juni 2009, 10:31
Banned Group

Bubba,

Har en opp for deg ... LOL NO ordspill ment fant vi ut at hvis du stoppe tjenesten, og erstatte disse to fil og deretter starte tjenesten det kan fungere for deg.

WindowsUpdateAgent30-x86.exe
WindowsXP-KB927891-v3-x86-ENU.exe

Lykke bud
Old 2 juni 2009, 12:06
Donor Group

Se om dette hjelper

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 juni 2009, 17:02
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Se om dette hjelper
Naw, jeg prøvde det og også koblingen i denne artikkelen her: http://support.microsoft.com/?kbid=836941 . Verken en virket. Takk anyways.

BTW Hvordan kan du gjøre koblinger i ord som "dette." Jeg har gjort det på andre områder, men vanligvis er det sprette opp som et alternativ når du legger ut en link. Jeg kan ikke se at her. Jeg har vært meningen å spørre ................
Old 3 juni 2009, 02:31
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Bubba View Post
BTW Hvordan kan du gjøre koblinger i ord som "dette." Jeg har gjort det på andre områder, men vanligvis er det sprette opp som et alternativ når du legger ut en link. Jeg kan ikke se at her. Jeg har vært meningen å spørre ................
Bare kopier URL-link til utklippstavla (høyreklikk / kopi) merke ordet du vil at koblingen er knyttet til, klikk på "Sett inn Link"-ikonet , Og deretter lime linken og klikk på OK.

HTH
Old 5 juni 2009, 23:00
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Bare kopier URL-link til utklippstavla (høyreklikk / kopi) merke ordet du vil at koblingen er knyttet til, klikk på "Sett inn Link"-ikonet , Og deretter lime linken og klikk på OK.

HTH
Woot. Det fungerte utmerket. LOL Jeg kan ikke gi deg noen rep om før jeg spredt litt rundt Jeg fortalte ....... beklager.
Old 6 juni 2009, 02:21
Donor Group

Du er velkommen
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.