![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har venner datamaskinen. Den hadde noen malware som vi fikk kvadrerte bort i malware delen (Takk sbj), men det likevel ikke oppdateringen. Jeg får koden 80072efd, som sier det er firewalled. Jeg har prøvd alt jeg har funnet fra MS TechNet området og linkene som følger med feilmeldingen fortsatt ingen oppdatering. Jeg har tilbakestille Windows Firewall (det er ingen andre). Jeg har sjekket innstillingene på ruteren, har jeg tilbakestille Windows Update. Jeg har ofret en ren hvit unblemished lam ved midnatt og hadde en voodoo witch chant og kastet staver på datamaskinen. Jeg har fremdeles ingen oppdatering. Kan noen foreslå noe? Jeg tror noe annet sted i registret fikk hosed opp, men det er bare ca 6 bazillion oppføringer det at jeg vet ikke noe om å se på lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Bubba,
| |||
| |||
| Ja, det er startet og kjører. LOL jeg gikk inn og bare for grins startet alle tjenester på ett punkt, og bare de grunnleggende tjenester, etter at oppstart, jeg begynte tjenestene enkeltvis ........ Den morsomme ting er med mer googlingen, den synes å være en feil som skjer mer på datamaskiner som kjører MSM. (Eller hva den dumme microsoft IM program). Jeg kan ikke huske å se at på datamaskinen om .......... |
|
| |||
| |||
| <link fjernes ikke annonserer here> |
|
| |||
| |||
| Bubba, Har en opp for deg ... LOL NO ordspill ment fant vi ut at hvis du stoppe tjenesten, og erstatte disse to fil og deretter starte tjenesten det kan fungere for deg. WindowsUpdateAgent30-x86.exe WindowsXP-KB927891-v3-x86-ENU.exe Lykke bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om dette hjelper
| |||
| |||
| Sitat:
BTW Hvordan kan du gjøre koblinger i ord som "dette." Jeg har gjort det på andre områder, men vanligvis er det sprette opp som et alternativ når du legger ut en link. Jeg kan ikke se at her. Jeg har vært meningen å spørre ................ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
, Og deretter lime linken og klikk på OK.HTH |
|
| |||
| |||
| Woot. Det fungerte utmerket. LOL Jeg kan ikke gi deg noen rep om før jeg spredt litt rundt Jeg fortalte ....... beklager. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen |