![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har vänner dator. Den hade vissa sabotageprogram som vi fick i kvadrat bort i sabotageprogram avsnitt (Tack igen sbj), men det vill fortfarande inte uppdateringen. Jag får koden 80072efd, som säger att det är firewalled. Jag har försökt allt jag har hittat från MS TechNet plats och länkar med felmeddelandet fortfarande ingen uppdatering. Jag har återställa Windows-brandväggen (det finns inga andra). Jag har kontrollerat inställningarna på min router, jag har återställa Windows Update. Jag har offrat en ren vit fläckfritt lamm vid midnatt och hade en voodoo häxa sjunga och kasta trollformler på datorn. Jag har fortfarande ingen uppdatering. Kan någon föreslå något? Jag tror att någonting någonstans i registret har hosed upp men det finns bara omkring 6 bazillion poster där som jag vet ingenting om att titta på lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Bubba,
| |||
| |||
| Ja, det startas och köras. LOL Jag gick in och bara flinar började varje tjänst på en punkt, då just de grundläggande tjänster, efter att starta upp, jag började tjänstesektorn en av ett ........ Det roliga är, med mer googla, det verkar vara ett fel som händer mer på datorer som kör MSM. (Eller vad det dumt mikroskop IM programmet). Jag minns inte ser att det på sin dator men .......... |
|
| |||
| |||
| <link bort inte annonsera here> |
|
| |||
| |||
| Bubba, Har en uppdatering för dig ... LOL NEJ pun avsedda fann vi att om du stoppar tjänsten och ersätta dessa två filen och starta tjänsten kan fungera för dig. WindowsUpdateAgent30-x86.exe WindowsXP-KB927891-v3-x86-SVE.exe Lycka till bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om den här hjälper
| |||
| |||
| Citat:
BTW Hur du gör dina länkar i ord som "detta." Jag har gjort det på andra platser, men oftast det dyker upp som ett alternativ när du lägger upp en länk. Jag ser inte det här. Jag har betydelse för att be ................ |
|
| |||
| |||
| Citat:
Och sedan klistra in länken och klicka på OK.HTH |
|
| |||
| |||
| Woot. Det fungerade perfekt. LOL Jag kan inte ge er några rep men tills jag sprida en del kring jag sa ....... ledsen. |
|
| |||
| |||
| Du får gärna |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Vista Kan inte uppdatera | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 56 | 30 maj 2009 14:16 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Codecs | 1 | 27 maj 2009 07:43 |
| ITunes uppdatera felmeddelande | lisa02148 | Multimedia & Codecs | 1 | 22 sep 2008 17:28 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystem | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Slätterna | Windows-operativsystem | 1 | 13 januari 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |