![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej, I dont ikke var at skrive dette, men jeg tror, at det måske en hadrive problem. Min Vista har arbejdet for aldre, så for nylig det bare fryser ved læsning af den velkomst centrum og plejer arbejde, er det kun fungerer o fejlsikret tilstand?, Jeg kan oprette forbindelse til internettet osv. om fejlsikret tilstand, men den normale indstillinger bare fryser. hvilken som helst hjælp vil være appreicated af den måde jeg Vista 32-bit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som det kunne være en driver problem, en af dine chauffører er utilfredse.
| |||
| |||
| hvordan kan jeg tjekke det så? Jeg tror, din højre om det er en chauffør. Jeg undersøgte mine anordninger og drev på CP men alt synes i funktionsdygtig stand, jeg forsøgte sig så med en system gendanne men det mislykkedes |
|
| |||
| |||
| Hvis du er på Vista Jeg vil starte din Install CD og kør Boot Reparation. Rettelser 99% af boot problem med et enkelt klik. |
|
| |||
| |||
| Ok tak, jeg vil give, at et skud |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige opdaget, jeg købte min bærbare computer med vista bygget i, og jeg dont have en Vista driver CD |
|
| |||
| |||
| sorry for tredje post, men jeg gik ind på problemer og løsninger og fandt dette problem sker omkring det tidspunkt, hvor computeren ikke havde fungeret. Consumer IR udstyr kunne ikke indlæse driversoftware Hvis det er enhver brug? |
|
| |||
| |||
| sorry for the 4. post, men jeg holder opdage nye ting. Jeg gjort en søgning, og dette kom op Problem Event Name: startprocessen reapir v2 01: Autofailure 02:6.0.6000.16386.6.0.6001.18000 03:3 04:65537 05: ukendt 06: Baddriver 07:0 08:3 09: wrprepair 10:1117 Den 06: baddriver tiltrækker opmærksomhed, men i cant find der driver isnt arbejder |