![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, I dont ei ollut postata tätä, mutta olen sitä mieltä, että ehkä hadrive ongelma. Oma näköala on ollut iät ja ajat sitten äskettäin se vain jähmettyy kun ladataan tervetuloa keskustaan ja tapansa toimia, on vain o vikasietotilassa? Voin muodostaa yhteyden Internet-yms. vikasietotilassa mutta normaali asetukset vain jäätyy. apua on appreicated se, miten olen Vistan 32-bittinen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa se voisi olla kuljettajan ongelma, one kuljettajien on onneton.
| |||
| |||
| miten voitaisiin i tarkistaa tämän jälkeen? Mielestäni oikeassa siinä, että on kuljettajana. Tarkistin minun laitteiden ja asemia CP mutta kaikki näyttää toimintakunnossa, olen sitten yrittänyt järjestelmän palauttaminen mutta se ei onnistunut |
|
| |||
| |||
| Jos olet Vista haluan käynnisty teidän Asenna CD ja suorita Boot korjaus. Vahvistetaan 99% boot kysymys yhdellä klikkauksella. |
|
| |||
| |||
| Ok kiitos, annan että laukaus |
|
| |||
| |||
| Olen juuri havaittu, ostin my laptop with Vista rakennettu ja I dont on Vista-CD |
|
| |||
| |||
| sorry for kolmannen postitse, mutta menin onto ongelmia ja ratkaisuja ja todennut tämän ongelman tapahtuu siitä kun tietokone ei toiminut. Kuluttajien infrapunalaitteita ei voi ladata ajuri-ohjelmisto Jos tämä ei ole mitään käyttöä? |
|
| |||
| |||
| sorry for the 4th postitse mutta pitää löytää uusia juttuja. Olen tehnyt haun, ja tämä tuli esille Ongelma tapahtuman nimi: käynnistyksen reapir v2 01: Autofailure 02:6.0.6000.16386.6.0.6001.18000 03:3 04:65537 05: tuntematon 06: Baddriver 07:0 08:3 09: wrprepair 10:1117 06: baddriver houkuttelee huomiota, mutta i cant löytää joka kuljettajan isnt työpäivän |