![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hoi, I dont geen waren om te posten, maar ik denk dat het misschien een hadrive probleem. Mijn vista werkt al leeftijden, dan is onlangs het gewoon bevriest bij het laden van het welkom centrum en wont werk, het werkt alleen o veilige modus? Ik kan verbinding maken met het internet, enz. op de veilige modus, maar de normale instellingen gewoon bevriest. alle hulp zal appreicated door de manier waarop ik Vista 32-bit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als het kan een driver probleem, een van uw chauffeurs is ontevreden.
| |||
| |||
| Hoe kan ik dit controleren dan? Ik denk dat je gelijk over dat het een chauffeur. Ik heb mijn apparaten en stations op CP maar alles lijkt in goede staat te houden, heb ik geprobeerd een systeem te herstellen, maar het is mislukt |
|
| |||
| |||
| Als je op Vista Ik zou opstarten van uw installatie-cd en voer de Boot Reparatie. Fixes 99% van de boot probleem met een klik. |
|
| |||
| |||
| Ok bedankt, ik zal dat een schot |
|
| |||
| |||
| Ik heb net ontdekt, kocht ik mijn laptop met vista gebouwd en I dont hebben een Vista-cd |
|
| |||
| |||
| sorry voor de derde post, maar ik ging naar problemen en oplossingen en vond dit probleem zich over de tijd dat de computer niet werkte. Consumer IR-apparaten kunnen niet laden driver software Als dit gebruik? |
|
| |||
| |||
| sorry voor de 4e post, maar ik blijf het ontdekken van nieuwe dingen. Ik zoek gedaan en dit kwam Probleem evenement naam: opstarten reapir v2 01: Autofailure 02:6.0.6000.16386.6.0.6001.18000 03:3 04:65537 05: onbekend 06: Baddriver 07:0 08:3 09: wrprepair 10:1117 de 06: baddriver trekt de aandacht, maar i cant vinden welke driver isnt werken |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Random Crashes / bevriest in Vista, 64 | fslaugts | Windows besturingssystemen | 0 | 13 jun 2009 19:37 |
| Wat is de beste manier om Go te spelen over het installeren van Vista 64bit Over Mijn 32bit Vista? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 mei 2009 08:58 |
| Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 mrt 2009 15:14 |
| Mijn Vista bevriest kort na het starten. | Jyan29 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 30 nov 2008 16:40 |
| Media centrum | craiig | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 15 mei 2008 10:31 |
| Thread Tools | |
| |